دستاودرهای انقلاب اسلامی مدیون صبر و استقامت مادران و همسران شهداست

راگانیوز-رییس دانشگاه آزاد شهرری گفت: دستاورهای انقلاب اسلامی در تمام زمینه ها مدیون صبر و استقامت مادران و همسران شهدا است.

 

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ˈکیانوش فتحیˈ در مراسم تکریم مادران و همسران شهدا در دانشگاه آزاد شهرری افزود: تکریم خانواده شهدا در راستای ترویج فرهنگ شهادت و آشنا نمودن نسل جوان با ایده ها و هدف والای شهدا است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈاظهار داشت: دانشگاه متولی اصلی فرهنگ سازی و الگو سازی است و جایگاه دانشگاه در راستای اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب ارائه راهکارهای برای رفع ضعف های مدیریتی و کاهش آسیب های اجتماعی است.

فتحی واجارگاه تصریح کرد: زمانی که صحبت از عزم ملی و مدیریت جهادی می شود یعنی اینکه تمام افراد جامعه در هر مسولیتی که هستند با تمام توان خود و به نحوه شایسته امور را پیش ببرند و این نوع فعالیت و حرکت بایستی در جامعه نهادینه شود.

وی همجواری این واحد دانشگاهی با حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حرم مطهر حضرت امام (ره) را مایه افتخاردانشگاه دانست و بیان داشت: این همجواری وظیفه ما را نسبت به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در دانشگاه ها و جامعه خطیر تر می کند که امیدوارم با الطاف خداوندی همه ما نسبت به ترویج و بسط فرهنگ و اندیشه های شهدای والامقام در جامعه پیشقدم باشیم.

در ادامه معاون فرهنگی واحد افزود: شهدا همیشه در تاریخ زنده و جاویداند و از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

ˈ سید مهدی هاشمی تنکابنیˈ اظهار داشت: امیدوارم همه ما با برگزاری این مراسم شهدای سرافراز و تکریم خانواده های معظم آنان بتوانیم ذره ای از دین خود را به این عزیزان و خانواده معظم شهدا ادا کنیم.

مراسم تکریم مادران و همسران خانواده شهدا با حضور خانواده شهدا و دانشجویان و استادان در دانشگاه آزاد شهرری برگزار شد.

ایرنا

خودکارشهرریپیشنویس
نظرات (0)
Add Comment