دسترسی به غرب شهرری بااحداث رمپ در بزرگراه امام علی(ع) محقق می شود

ˈمنصور کتانبافˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: احداث رمپ جنوب غربی بزرگراه امام (ع) در کاهش ترافیک می تواند نقش مهمی در منطقه داشته باشد.

وی اشاره به کاهش بار ترافیکی شبکه معابر شهری این منطقه و افزایش دسترسی های بزرگراهی امام علی(ع) را از مهمترین اهداف این پروژه برشمرد و افزود: اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به این بزرگراه از طرح های دیگر مدیریت شهری است.

به گفته وی، املاک معارض این محدوده آزاد سازی و عملیات احداث آن نیز آغاز شده است.

شهردار منطقه 20 به اهمیت بزرگراه امام علی(ع) و وجود شش کیلومتر از این مسیر بزرگراهی اشاره کرد.

وی گفت:رمپ و لوپ های دیگری نیز در مسیر این بزرگراه در حال احداث است که با تکمیل و بهره برداری از آن دسترسی های بزرگراهی به شهید کریمی در منطقه 20 افزایش می یابد.

کتانباف در ادامه یادآور شد: ساماندهی، نگهداشت و افزایش فضاهای سبزحاشیه بزرگراه، زیباسازی مسیر، تامین روشنایی و نورپردازی های ویژه از فعالیت های اولویت دار مدیریت شهری در مسیر بزرگراه امام علی(ع) است.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment