دسته بزرگ عزاداری سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در باقرشهر به راه افتاد+تصاویر

به گزارش راگانیوز  به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور دسته بزرگ عزاداری مردم باقرشهر نیز به راه افتاد.

صبح امروز و در حرکتی نمادین، عاشقان حضرت زهرا(س) با حضور در دسته بزرگ عزاداری و اجرای سینه زنی و نوحه خوانی در خیابان‌های باقرشهر، سالگرد شهادت بانوی دو عالم را گرامی داشتند.

در این حرکت نمادین که در آن صدهاتن از مردان باقرشهری حضور داشتند، مداحان مختلف حضور پیدا کرده با و نوحه‌خوانی خود و بیان مظلومیت‌های حضرت زهرا(س) به این مراسم شور ویژه‌ای بخشیده و حاضران نیز همراه با سردادن نوحه و سینه زنی از مسجد دوازده امام(ع) به سمت مسجد باب الحوائج با پای پیاده به عزاداری و ذکر مصیبت بانوی دوعالم حضرت صدیقه زهرا(س) پرداختند.

پخت آش نذری در بخش‌های مختلف باقرشهر و دیگر مناطق و روستاهای اطراف شهر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت سالگرد شهادت بی بی فاطمه(س) از دیگر برنامه‌های اجرا شده به مناسبت شهادت بانوی آب و آینه در شهر باقرشهر بود.

این درحالی بود که دستجات و هیئات عزاداری مختلفی از صبح امروز در بخش‌های دیگر باقرشهر به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)  به عزاداری پرداختند.

گفتنی است؛مراسم شام غریبان شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) نیز امشب در نقاط مختلف باقرشهر برگزار خواهد شد.ر

باقرشهرشهرریعزاداری
نظرات (0)
Add Comment