دستگیری سه شرورمست قمه به دست

راگا نیوز:سروان علی دیانی رییس کلانتری 175باقر شهر گفت: شب گذشته  نهم دی از طریق مرکز فوریت های پلیسی110 تهران بزرگ خبری تحت عنوان شرارت و عربده کشی در آدرس خیابان ” مسجد ” محله باقر شهر به کلانتری 175 باقر شهر مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.


ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده کردند سه نفر که به علت استفاده از مشروبات الکلی در حالت مناسبی نبودند با در دست داشتن قمه اقدام به تخریب اموال عمومی و عربده کشی کرده که همین امر ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان به وجود آورده بود.به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله مراتب را از طریق شبکه بی سیم به مرکز پیام کلانتری اطلاع داده و دقایقی بعد یک تیم ویژه متشکل از ماموران معاونت پیشگیری و معاون عملیات به محل اعلامی اعزام و دستگیری 3 شرور مست را در دستور کار خود قرار دادند.



 با رسیدن ماموران متهمان فرار را برقرار ترجیح داده و با خودروی خود متواری شدند ماموران طی یک مسیر کوتاهی موفق شدند خودرو متهمان را که ” سعید ” ،” وحید” و ” محمد” نام داشتند را در یکی از کوچه های فرعی متوقف و متهمان را دستگیر کنند در بازرسی از متهمان سه قبضه قمه کشف شد.



سروان دیانی در خاتمه اظهار داشت: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

نظرات (0)
Add Comment