دستگیری 5 قاچاقچی مواد مخدر در بزرگراه قم-تهران

 

راگا نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری پنج قاچاقچی مواد مخدر در بزرگراه قم – تهران خبر داد و گفت: از خودروی این دو متهم که یک وانت بود، قریب به 40 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش  راگا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید لیراوی ضمن اشاره به خبر فوق به تشریح چگونگی شناسایی و بازداشت متهمان این پرونده پرداخت و افزود: در چهاردهمین روز آذر ماه امسال تیم های گشت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ هنگام گشتزنی در محدوده اتوبان تهران – قم، متوجه وضعیت مشکوک یک خودروی وانت شده و برای بررسی به راننده و سرنشین آن دستور توقف می دهند.

وی بیان داشت: با توقف خودرو هر دو سرنشین آن پیاده شده و تحت بازجویی قرار می گیرند که با توجه به ضد و نقیض گویی های آنها مأموران مظنون شده و اقدام به بازرسی خودروی مذکور کردند که طی آن مقدار 39 کیلو و 576 گرم تریاک در چهار بسته که در محل نصب کپسول گاز جاساز شده بود کشف و ضبط و هر دو متهم به نام های “راشد” و “محمد” دستگیر و به اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: در تحقیقات انجام شده هر دو متهم اظهار داشتند که مواد مکشوفه را از شخصی به نام “فردین” در شیراز تحویل و قرار است آن را در باقرشهر به وی تحویل دهند.

وی تصریح کرد: بر این اساس با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی و صدور مجوز بازداشت و بازرسی محل اختفای این متهم، تیمهای عملیاتی این یگان به محل اعزام و متهم اصلی این پرونده به نام “فردین” را به همراه دو همدستش به نام  های “محمود” و “محمد” که در یک دستگاه خودروی سواری به انتظار مواد مخدر مذکور بودند، بازداشت کردند.

گفتنی است، هر سه متهم دیگر نیز در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر از شهرستان شیراز به تهران اعتراف کرده و با هماهنگی های انجام شده به مرجع قضایی منتقل شدند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment