دشت ورامین میزبان شهدای گمنام/ استقبال در قرچک، وداع در ورامین و تشییع در پیشوا انجام می‌شود

به گزارش راگانیوز ؛ حسینعلی شیبانی افزود: هم‌زمان با نماز ظهر و عصر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان قرچک از این دو شهید گمنام استقبال خواهند کرد؛ این مراسم در محل مسجد جامع شهر قرچک با حضور آحاد مردم و مسؤولان برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم وداع با این شهدای والامقام هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان (عج) ورامین صورت می‌گیرد که اطلاع‌رسانی‌های لازم به‌منظور شرکت مردم متدین و انقلابی این شهرستان در مراسم یادشده انجام‌گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: به‌طور یقین مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا که پیروان حقیقی آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر هستند در این مراسم نیز همچون دیگر صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر خواهند شد و با شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

شیبانی ضمن قدردانی از مسؤولان سه شهرستان جهت برگزاری مراسم استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام، اظهار داشت: مراسم تشییع و تدفین پیکرهای پاک این دو شهید 30 بهمن‌ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر در شهرستان پیشوا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آغاز مراسم تشییع در میدان سپاه شهرک نقش‌جهان است و در نهایت تدفین شهدا در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با بیان اینکه از تمامی مسؤولان محلی و استانی برای حضور پرشور در این مراسم دعوت شده است، بیان داشت: میهمان ویژه مراسم وداع با شهدای گمنام در شهرستان ورامین، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران است و سخنران مراسم تشییع در شهرستان مقدس پیشوا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران میهمان خواهد بود.

شیبانی همچنین از حضور برخی مسؤولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در پیشوا خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های متعددی برای مراسم استقبال، وداع و تشییع تدارک دیده‌ شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به اجرای مارش نظامی و مداحی با نوای مداحان کشوری و محلی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک همچنین در خصوص جانمایی مزار شهدای گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا افزود: شهدای گمنام در ضلع شرقی مسجد امام صادق (ع) آرام خواهند گرفت.

شیبانی هدف از تدفین پیکرهای پاک شهدا در دانشگاه را تجدید میثاق قشر دانشگاهی با آرمان‌های بلند شهیدان عنوان کرد.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از ولایت نیاز جامعه انقلابی و متدین است، از این‌ جهت همه باید تلاش کنیم تا جای‌جای میهن اسلامی همواره به عطر شهدا آکنده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک اضافه کرد: تدفین پیکرهای پاک این دو شهید پس از پیگیری‌های متعدد رخ داد و شهرستان پیشوا به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر به میزبانی از شهدای والامقام شد.

شیبانی از مردم شریف سه شهرستان خواست تا در مراسم استقبال، وداع و تشییع برای شهدای گران‌قدر سنگ‌تمام بگذارند و با حضور پرشور بار دیگر ثبات قدم خود را در پاسداری از خون شهدا و حفظ حرمت ارزش‌های شهیدان به نمایش بگذارند.

فارس

تشیعوداعورامین
نظرات (0)
Add Comment