دشمنان که بخواهند عرض اندام بکنند پاسخ قاطعی از ملت دریافت می‌کنند

به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ایمان و تقوا تنها راه حل برون رفت از مشکلات و مصائب است.

امام جمعه شهرری با اشاره به برگزاری رزمایش عظیم پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد: این رزمایش فقط گوشه‌ای از توان نظامی ایران اسلامی را به نمایش گذاشته است و پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام است.

وی ادامه داد: تمام تجهیزات نظامی ایران ساخته دست جوانان و متخصصان ایرانی و کاملا بومی است و این نشان از غیرت و همت بالای نسل امروز جوانان ایرانی دارد.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان مقدس قم تصریح کرد: در این سفر شاهد شاهد تعامل خوب دولت و مراجع با یکدیگر بودیم.

امام جمعه شهرری رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم را از مهم‌ترین خواسته‌های مراجع از مسئولان برشمرد و تاکید کرد: دولت تمام تلاش و همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بکار ببندد.

وی در پایان با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: تاسیس و راه‌اندازی کمیته امداد یکی از اقدامات ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که آثار و برکات فراوانی برای جامعه دارد.

 

ازاندامبخواهندبکننددریافتدشمنانشهرریعرضقاطعیملتمیکنندپاسخکه
نظرات (0)
Add Comment