دعوت اعضای شورای اسلامی شهر باقرشهر به حضور گستره مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ اعضای شورای اسلامی شهر باقرشهر  ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن در فرخوانی از ملت همیشه در صحنه ایران به خصوص مردم شریف باقرشهر درخواست کردند ، امسال نیز همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ، وحدت و همبستگی خود را در زیر سایه ولایت فقیه و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به جهانیان نشان دهند .

حضور پرشور می تواند نمایانگر وحدت و همدلی مردم ایران و گامی محکم در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران پسابرجام باشد . اینک که این پیروزی باشکوه ، سی و هفتمین سال خود را سپری می کند، بر هر ایرانی سرافراز لازم است که برای دفاع از آرمان های بنیانگذار انقلاب ، شهدا و نیز حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ، تا پای جان ایستادگی کند.

در ادامه این بیانیه آمده است : سی و هفت سال پیش مردم قیام کرده و خون خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی نثار کردند لذا ما وظیفه داریم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و حق خون شهدا را ادا کنیم . ملت ایران با حضور گسترده نشان می دهد که هنوز بیدار و هوشیار است و در مقابل کوچکترین توطئه دشمنان ایستادگی خواهند کرد و هیچگاه صحنه را ترک نمی کنند و ادامه دهنده راه شهدا و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلابی هستند .

اعضای شورای اسلامی شهر باقرشهر از مردم غیور که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می نمایند تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی22  بهمن ماه حضور یابند .

 

 

 

دعوتراهپیماییشهرریشورای اسلامی
نظرات (0)
Add Comment