دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری راه اندازی شد

به گزارش راگانیوز ؛ پیش از ظهر چهارشنبه و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری افتتاح شد.

در این مراسم که ائمه جمعه شهرستان ری و جمعی از علمای این منطقه حضور داشتند، امام جمعه و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری طی سخنانی اظهار داشت: نظر به اهمیت برگزاری مراسم در مناسبت های ملی،انقلابی و مذهبی و حضور پرشور مردم شهرستان در این مراسم و برنامه ها لازم دیده شد، دفتری جهت پیگیری برنامه ریزی و برگزاری مراسم اختصاص یابد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی ادامه داد: برای این منظور دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری راه اندازی و متولی این امر شد، که با استفاده از ظرفیت های شهرستان و همکاری مسئولان محترم در خدمت انقلاب و مراسم ملی و دینی باشند.

در این مراسم رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری ها و تلاش های امام جمعه ری در راه اندازی دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این شهرستان، برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی و حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن را بسیار مهم ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی گفت: دهه فجر امسال زمینه ساز برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۷ است.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین مسلمی به عنوان مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری معرفی شد.

مهر

جلسهشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment