دلجویی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری از مادر شهید عبدالرضا هادی نژاد

به دنبال اقدام خودسر و بدون هماهنگی تعدادی از عوامل شهرداری کهریزک برای تغییر نام تابلوی شهید هادی نژاد از پل مقابل درب جنوبی بهشت زهرا واقع در حریم شهر باقرشهر در اولین ساعات بامداد روز چهارشنبه و حضور اعضای خانواده شهید بزرگوار هادی نژاد و اعتراض به این موضوع و همچنین نگرانی مادر معظم آن شهید عزیز ، عصر روز چهارشنبه هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در منزل مادر آن شهید گرانقدر از ایشان دلجویی نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری در این دیدار فرماندار شهرستان ری ضمن  تاکید بر ضرورت حفظ حرمت جایگاه و مقام شهیدان گفت: متاسفانه  این اقدام  بصورت خودسر انجام  شده است و هنگامی  که به بنده اطلاع داده شد دستور دادم سریعا کار متوقف و موضوع توسط مسولین ذیربط در فرمانداری  بررسی ونتیجه گزارش شود تا باعوامل و آمران این اقدام برخورد شود.

فرمانداری ویژه شهرستان ری در ادامه این دیدار تاکید کرد:هرگونه تغییر در صورتی که ضرورت ایجاب کند می بایست با رعایت قانون و در کمال احترام و رعایت حرمت و حریم صورت گیرد.

معاون استاندار تهران متذکر شد:علی رغم تصویب تغیر نام توسط شورای شهر باقر شهر که به درخواست برخی خانواده های معظم شهدا صورت گرفته، اما هنوز این تغییر نام بخاطر حساسیت روی نام شهید توسط اینجانب تایید نشده است.

جمالی پور افزود :اگر قرار باشد تغییری صورت گیرد حتما باید با رضایت مادر شهید صورت گیرد در غیر این صورت با تغییر نام موافقت نخواهم کرد.

لازم به ذکر است  این پل در حریم شهرداری باقرشهر قرار دارد و هرگونه اقدامی در این خصوص می بایستی توسط شهرداری باقرشهر صورت گیرد و اقدام شهرداری کهریزک در این خصوص فاقد وجاهت قانونی است.

ازاستانداردلجوییریشهرریشهرستانشهیدعبدالرضافرماندارمادرمعاوننژادهادیوویژه
نظرات (0)
Add Comment