دل‌کندن از برجام باعث پیشرفت کشور می‌شود

حجت‌الاسلام محمد نوروزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: فتح خرمشهر افتخاری ابدی و همیشگی برای ملت ایران است، رزمندگان اسلام با وجود امکانات و تجهیزات اندک حماسه آفریدند و دشمن را شکست دادند.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و قدرت نخست شده است، اگر دشمن کمی اشتباه کند و طمع به مرزهای جمهوری اسلامی داشته باشد، با آماج گلوله‌ها و موشک‌های ایرانی مواجهه خواهد شد.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سران قوا و کارگزاران نظام اسلامی تصریح کرد: در رابطه با برجام باید امروز اروپا به ما تضمین بدهند و ضمانت کند، چراکه سه کشور اروپایی در گذشته نشان دادند که همواره همراه، هم‌رزم و گوش به فرمان آمریکا بوده و هستند و بعید است که از آمریکا جدا شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از اروپا، برجام و تضمین آنها مأیوس شویم، قطعاً همان جوانانی که روزی غنی‌سازی 20 درصد را آغاز کردند، دوباره و با قدرت بیشتری تولید سوخت هسته‌ای را آغاز خواهند کرد و کشور را به پیشرفت می‌رسانند.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد رزمندگان اسلام نتایج و دستاوردهای مهمی برای نظام به همراه داشت که آزادسازی 5 هزار و 400 کیلومتر از خاک ایران، تأمین امنیت 180 کیلومتر از خط مرزی، اسارت 19 هزار عراقی و تلفات 16 هزاری نفری بعثی‌ها بخشی از آن بود.

امام جمعه اسلامشهر با تفسیر آیاتی از سوره یس اظهار کرد: در دنیا راه مجسم خدا و مصداق عینی صراط مستقیم، وجود مقدس حضرت محمد (ص) پیامبر گرامی اسلام است و بر اساس روایات شیعه و سنی امیرالمؤمنین و ائمه اطهار (ع) هم مصداق بارز صراط مستقیم هستند.

وی بیان کرد: در زمانه ما هم وجود مقدس حضرت مهدی (عج) هدایتگر جامعه هستند  و ولایت فقیه هم صراط مستقیم را معنا و همه را به سوی پروردگار عالم دعوت می‌کند.

نوروزی در پایان با اشاره به توطئه‌های دشمنان متذکر شد: در عصر فعلی دشمنان اسلام می‌خواهند با استفاده از فضای مجازی، جوانان ما را از قرآن و اهل بیت (ع) دور کنند و به فسق و فجور و فحشا بکشانند.

آمریکااسلامشهرامام جمعهبرجامنماز جمعه
نظرات (0)
Add Comment