دهه فجر غیرممکن‌ها را ممکن کرد/ رد صلاحیت‌شدگان انصاف داشته باشند

به گزارش راگانیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری که با حضور پرشور مردم خداجو در مصلی بزرگ استان قدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) فرمودند «نهایت رضایت خداوند متعال برای اهل تقوا و پرهیزکاری است.»

وی در تفسیر دعای مکارم الاخلاق، با تاکید بر این‌که پیش از عیب‌جویی در دیگران به رفع عیوب خود بپردازیم، گفت: امام سجاد فرمودند عیوب را پیش از این‌که مردم از آن مطلع شوند و سبب سرزنش شما شود ان‌ها را برطرف کنید.

امام جمعه شهرری ضمن پاسداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک وعده الهی بود که خداوند متعال به مومنان داده بودند و به لطف خدا محقق شد.

وی با بیان این‌که دهه فجر غیرممکن‌ها را ممکن کرد، بیان داشت: هیچ‌کسی باور نمی‌کرد رژیم تا دندان مسلح منحوس پهلوی ساقط شود که به لطف خداوند متعال این مهم محقق شد.

 

 

حجت‌الاسلام

شاهچراغی گفت: هیچ فردی تصور نمی‌کرد در عصر حاضر یک روحانی و ولی فقیه نایب امام زمان (عج) شود که این امر عملی شد.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی افزود: هیچ‌کسی فکر نمی‌کرد که پیام انقلاب اسلامی به جهان صادر شود که امروز شاهد صدور انقلاب در جهان هستیم و بیداری اسلامی در جهان نیز مرهون این مهم است.

امام جمعه شهرری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران معادلات شرق و غرب را تغییر داد و در حالی که مستکبران بیش از 300 سال حکومت و نسبت به آزادگان سلطه‌گری داشتند و زور می‌گفتند، سلطه آن‌ها را خنثی کرد.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل انقلاب اسلامی ایران در جهان اظهار داشت: امروز حوادث منطقه بدون حضور ایران مقتدر حل نمی‌شود و هیچ کاری بدون حضور موثر ایران اسلامی پیش نمی‌رود.

برگزاری اجلاس علما و اندیشمندان مسلمان با هدف روشنگری نسبت به گروهک تروریستی داعش و اهداف آنان و پرورش دهندگان داعش

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به برگزاری دومین اجلاس علما و اندیشمندان مسلمان در قم عنوان کرد: روشن‌گری نسبت به اهداف گروه تروریستی داعش و حامیان و پرورش‌دهندگان این گروه تروریستی از اهداف عمده این اجلاس بود.

امام جمعه شهرری گفت: علما و اندیشمندان مسلمان باید برای جهانیان تبیین کنند که هدف این گروه تروریستی دینی نیست و ان‌ها یک جریان سیاسی و دست پرورده آمریکا و غرب است.

رد صلاحیت شدگان انصاف داشته باشند/نظام را زیر سئوال نبرید

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان توصیه‌هایی در ارتباط با انتخابات پرداخت و عنوان کرد: شورای نگهبان با دقت فراوان در ارتباط با تائید نامزدها داشتند اما باز هم تاکید می‌کنیم دست‌اندرکاران این شورا دقت داشته باشند که حق کسی ضایع نشود.

وی گفت: به افرادی که رد صلاحیت شده‌اند هم توصیه می‌کنیم که انصاف و انعطاف داشته باشند و نظام را زیر سئوال نبرند.

امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: اعتقاد داریم که شورای نگهبان همواره در ارتباط با نامزدهای انتخاباتی با عدالت برخورد کرده است و امید است رد صلاحیت شدگان در بیانات و اظهار نظرهای خود انصاف را رعایت کنند.

 

جمعهشهررینماز
نظرات (0)
Add Comment