دهکده سلامت میهمان اهالی “روستای قمصر”

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی روستای قمصر، “علی فرجی”  با اشاره به این خبر اظهار کرد: نمایشگاه سلامت  در راستای ترویج فرهنگ زندگی سالم در روستای قمصر ،  برپا می‌شود.

دهیار روستای قمصر با بیان اینکه همزمان با هفته سلامت برنامه‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی و درمانی در این شهرستان اجرا خواهد شد،  بیان داشت: دهیاری قمصر با مشارکت مرکز بهداشت روستا، و پایگاه بسیج  و همزمان با هفته ی سلامت برنامه‌های مختلف بهداشتی و درمانی در قالب نمایشگاه در محوطه ی دهیاری قمصر اجرا می‌شود.

علی فرجی از درمان رایگان افراد نیازمند در این نمایشگاه خبر داد و گفت: همزمان با هفته سلامت افراد نیازمند و مردم عادی قمصر  به صورت رایگان ویزیت خواهند شد.

وی ادامه داد: غرفه های مختلف پزشکی از جمله: مشاوره روانشناسی، مامایی، پوست، پزشک عمومی، تست فشار خون و قندخون، غرفه مشاوره حقوقی و….. در این نمایشگاه برپا می شود.

دهیار روستای قمصر حضور و فعالیت کودکان در این نمایشگاه را یکی از  موضوعات مهم برشمرد و افزود: برای کودکان نیز برنامه های مختلف صحنه ای در نظر گرفته ایم و غرفه ی مخصوص کودک نیز در این نمایشگاه دایر خواهد شد تا کودکان با موضوع سلامت نقاشی کنند و کارشناسان روانشناس به مشکلات روحی و روانی کودکان پی ببرند.

دهیار قمصر ارتقای سطح آگاهی و سلامت جامعه را از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته سلامت برشمرد و گفت: روز سه شنبه همزمان با روز نمایشگاه از ابتدای ورودی روستای قمصر تا ساختمان دهیاری این روستا پیاده روی خانوادگی در نظر گرفته شده است تا فرهنگ خود مراقبتی نهادینه و اهالی روستا همراه با خانواده خود از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه سلامت همزمان با هفته ی سلامت روز سه شنبه  مورخ 7/2/1395از ساعت 10 صبح در دهیاری قمصر برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 56527626-56527078 تماس حاصل فرمایند.

شهرریقمصرهفته سلامت
نظرات (0)
Add Comment