دهیار روستای قمصر: پاکسازی نخاله های ساختمانی روستای قمصر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، دهیار روستای قمصر با اشاره به این خبر بیان کرد: با توجه به اینکه روستای قمصر در حاشیه ی شهر قرار دارد بسیاری از شهروندان به صورت غیر قانونی نخاله های خود را از سطح تهران و شهرستان ری بر زمین های کشاورزی و بایر این روستا تخلیه می کنند که این موضوع علاوه بر تجمع جانوران موذی و ایجاد مزاحمت برای کشت و کار سیمای ظاهری این روستا را نیز تخریب کرده است.

علی فرجی با اشاره به اقدامات دهیاری برای حل این مشکل بیان کرد: بعد از شناسایی این زمین ها با هماهنگی از طرف دهیاری لودر و کامیون های مخصوص حمل نخاله ساختمانی محل های شناسایی شده را مورد پاک سازی قرار دادند که این موضوع رضایت اهالی روستا را به همراه داشت.

دهیار روستای قمصر ادامه داد: با فعالیت چند ساعته این مجموعه تمامی زمین های این روستا که حاوی نخاله های ساختمانی بودند پاکسازی شد.

علی فرجی با اشاره به همکاری مردم  در جهت بهبود وضعیت روستا بیان کرد: از تمامی اهالی روستا خواستاریم تا کمک و  همکاری لازم را برای بهبود وضعیت ظاهری روستا انجام بدهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد سود جو در تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف روستا می توانند با شماره 56527626 واحد سد معبر دهیاری تماس حاصل فرمایند.

وی در پایان افزود: اهالی روستا می توانند با گرفتن برگه تردد مسیر، نخاله های ساختمانی خود را به نزدیک ترین مرکز بازیافت زباله واقع در جاده حسن آباد ببرند.

 

روستاشهرریقمصرنخاله
نظرات (0)
Add Comment