دهیار قمصر میزبان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ع)

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر، صبح دیروز در ادامه ی بازدید های نوروزی، سرهنگ دوم پاسدار موسی پور و هیئت همراه با دهیار و اعضای شورای این روستا دیدار کردند .

سرهنگ دوم پاسدار سعید موسی پور در حاشیه ی این نشست صمیمانه با اشاره به نامگذای سال 1395 به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت: امید است بتوانیم یکی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی را که اقدام سریع و عمل به موقع است را  به خوبی خوب درک کنیم و در این راستا قدم های خوب و مثبتی را بر داریم.

وی با توجه به پایگاه های بسیج گفت: ما باید زمینه های همدلی و همراهی حوزه ها و پایگاه های بسیج را از جمله پایگاه بسیج شهید  باهنر قمصر و بسیج خواهران سمیه در برگزاری برنامه های  فرهنگی بیشتر کنیم تا پایگاه بسیج نیز در روستای قمصر تقویت و استوار تر شود.

وی در ادامه افزود: تکمیل پروژه ورزشی ساخت سوله ی صالحین در روستای قمصر از جمله برنامه های مهم ناحیه مقاومت بسیج در این روستا است که به همت مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر در حال ساخت می باشد.

سرهنگ دوم پاسدار سعید موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ع) و هئیت همراه ضمن حضور در دفتر دهیار و تبریک سال نو با اهدا لوح تقدیر به علی فرجی دهیار قمصر  از خدمات وی در خصوص پشتیبانی از برنامه های بسیج  تقدیر وتشکر نمودند .

دیدارسپاهشهرریقمصر
نظرات (0)
Add Comment