دوره تخصصی مدیریت بحران در شهرداری قرچک برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار داشت: در تاریخ حیات بشر همواره جان و مال انسان‌ها دستخوش حوادث طبیعی و سوانح پیش‌بینی‌نشده بوده است که گاهاً آثار و خسارات ناشی از آن در تاریخ ماندگار بوده و کشورما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پیوسته در معرض خطرات و حوادث طبیعی گوناگون است.
وی افزود: با توجه به نزدیک بودن شهرستان قرچک به تهران باوجود گسل‌های متعدد در اطراف تهران و سوانح جاده‌ای حساسیت فراگیری مهارت‌ لازم و ضروری می باشد، در همین راستا آماده‌سازی کارکنان برای اداره بحران ها و نیز پیش بینی و پیشگری از حوادث غیرمترقبه نقش بسزایی دارد.
شهردار قرچک تصریح کرد: شهرداری قرچک به همین منظور در جهت آماده‌سازی کارکنان و مدیران و تجهیز علمی و مهارتی قبل از هرگونه حادثه و بحران نسبت به برگزاری دوره‌های مرتبط با مدیریت بحران اقدام کرده است.
خرمی شریف خاطرنشان کرد: کلاس های آموزش مدیریت بحران توسط اساتید دانشگاهی مدیریت بحران برگزار شد، راهکارهایی برای پیشگیری و مقابله با بحران و سوانح برای مجموعه مدیران  و کارکنان شهرداری تدریس شد.

شهرداریقرچکمدیریت بحران
نظرات (0)
Add Comment