دور سوم بازدیدهای محله به محله شهردار منطقه 20 آغاز شد

 به گزارش راگانیوز، ظهر امروز منصورکتانباف شهردار منطقه 20 در جریان سومین دور بازدیدهای میدانی و محله به محله، از محله‌های عباس‌آباد و تقی‌آباد در ناحیه شش بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مشکلات و نیازمندی‌های این محلات پرداخت.

شهردار منطقه 20 ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف سرای محله تقی‌آباد با اشاره به اینکه رویکرد فعالیت‌ها در سراهای محلات ضمن آموزش و اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای باشد که بر توانمندسازی؛ کارآفرینی و اشتغال‌زایی به‌ویژه ایجاد مشاغلی که در سطح جامعه کاربرد دارد متمرکز شود تصریح کرد: ایجاد فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر؛ تاکید بر احترام به پدر و مادر و پایبندی به اصول خانواده؛ آموزه‌های دینی و انقلابی و مسائل امور شهری نظیر تفکیک پسماند از مبداء و کاهش زباله‌ها، رعایت محیط زیست شهری؛ کارآفرینی و استفاده از توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار از مواردی است که باید در فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده سراهای محله و شورایاران ترویج شود.

در این بازدید مدیر محله تقی‌آباد ضمن معرفی این محله گزارشی از عملکرد مدیریت و هیئت امنا محله و فعالیت‌های سرای محله ارائه  کرد همچنین اعضای شورایاری با تقدیر  از اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری مواردی را در خصوص کمبودها و نیازهای این محله بیان کردند.

وی در ادامه از خانه مشق عباس‌آباد و ساختمان جدیدالاحداث سرای محله عباس‌آباد که درحال تجهیز است و به‌زودی تحویل داده می‌شود بازدید کرد.

کتانباف همچنین ضمن حضور در مسجد چهارده معصوم (ع) با هیئت امنای این مسجد دیدار و از مراحل بازسازی آن که با کمک شهرداری منطقه 20 انجام شده است بازدید کرد.

بازدید از خانه کوثر محله عباس‌آباد که جزو خانه‌های نمونه شهر تهران معرفی شده است، ورزشگاه سیدالکریم و مجتمع آموزشی و پرورشی بوستان و بررسی فعالیت‌های این مراکز از دیگر برنامه‌های این روز بود.

سومین دور بازدیدهای میدانی شهردار منطقه 20 با حضور معاونان امور شهری، اجتماعی فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک، دبیر کارگروه مدیریت شهری، رئیس حراست، شهردار ناحیه شش و تعدادی از روسای ادارات شهرداری منطقه 20 به همراه مدیر محله و شورایاران محله‌های تقی‌آباد و عباس‌آباد برگزار شد.

 

20آغازبازدیدهایبهدورسومشدشهردارشهرریمحلهمنطقه
نظرات (0)
Add Comment