دولت مردان نباید مقابل زورگویی های ظالمانه آمریکا سکوت کنند/ عربستان مرکز تولید و اعزام تروریست در جهان است

به گزارش راگانیوز ،  آیت الله سید احمد موسوی ضمن محکومیت اقدام دولت آمریکا در غارت اموال مردم ایران در آن جا، اظهار داشت: دولت مردان نباید مقابل زورگویی های ظالمانه آمریکا سکوت کنند.

خطیب جمعه بخش کهریزک در بخش اول سخنان خود با دعوت تمامی مردم به تقوای الهی، به بیان حدیثی از امام علی(ع) در مورد تقوای الهی و صبر کردن بر آن پرداخت.

وی افزود: طبق فرموده حضرت علی(ع) صبر بر تقوا آسان تر از صبر بر عذاب الهی است و تحمل سختی های تقوا و صبر بر آن بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه به شرح بخش دیگری از دعای امام زمان(عج) و مصادیق ظلم پرداخت و خاطرنشان کرد: طبق نقل قول های انجام شده، در طول ۹۵۰ سال از عمر حضرت نوح و تبلبغ ایشان به خداپرستی، کمتر از ۸۰ نفر ایمان آوردند و ایشان نیز در پایان از خداوند طلب عذاب بر آنان نمود که این واقعه نمونه بارزی از ظلم به خدا و بندگان شایسته خدا است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه علاقمندان و شیعیان آن حضرت و همه پدران عزیز تبریک گفت و تصریح کرد: امیدوارم که خداوند توفیق دهد تا همیشه محبت پدرانمان در قلب های ما قرار گیرد.

امام جمعه باقرشهر علی(ع) را صوت عدالت انسانیت دانست و با بیان روایتی از زبان خلیفه دوم، اظهار داشت: خلیفه دوم از زبان پیامبر(ص) می فرماید: اگر تمام باغ ها و درختان عالم قلم شود ، تمام آب ها و دریاها مرکب شود، تمام جنیان عالم حسابگر شده و تمام انسان ها نیز نویسنده شوند، نمی توانند فضائل امیرالمونین(ع) را مشخص نمایند و این بزرگی و عظمت ایشان را می رساند.

سید احمد موسوی پیرامون مراسم اعتکاف نیز گفت: اعتکاف مجموعه ای از عوامل مستحب و واجب است که رفتن به آن مستحب ، ولی بسیاری از اعمال بعد از آن واجب می شود.

وی فرارسیدن ۱۵ رجب وفات حضرت زینب کبری(س) را نیز تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: امیدواریم داعش و سایر تروریست های عالم نابود شده و راه زیارت عقیله بنی هاشم برای عاشقان آن حضرت باز شود.

خطیب جمعه بخش کهریزک به شکست حمله نظامی آمریکا در طبس نیز اشاره داشت و اظهار کرد: اگر می خواهید به حقانیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پی ببرید، به مطالعه جزئیات این حادثه تاریخی بپردازید.

آیت اله موسوی غارت اموال مردم ایران در آمریکا به دست دولت این کشور را نیز محکوم کرد و گفت: دولت مردان ما نباید سکوت کنند و باید جلوی این زورگویی ها وغارت ظالمانه را بگیرند.

وی در بخش پایانی خطبه های خود، عربستان را مرکز تولید و اعزام تروریست در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم دنیا به این واقعیت رسیده اند که عربستان مرکز تولید تروریست های جهان از جمله داعش، القاعده، طالبان، النصره و بوکوحرام است و وهابیون و دولت عربستان حامی آن هاست؛ اما آمریکای جنایتکار که خود را مدعی مبارزه با تروریست می داند از عربستان و حامیانش حمایت و ایران را متهم می کند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته بخش کهریزک مطابق هفته های گذشته با حضور پرشور مردم شهید پرور باقرشهر و کهریزک و همچنین دکتر حسن محمدی فرد رئیس شورای اسلامی باقرشهر و علیرضا قربانعلی عضو شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد.

امریکاباقرشهرشهررینماز جمعه
نظرات (0)
Add Comment