دومین پیروزی متوالی ایثار شیمی‌در قم با غلبه بر هیأت‌ شهر ری

به گزارش راگانیوز ، دیدارهای مرحله پایانی مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور روز نخست خود را در حالی پشت‌سر گذاشت که تیم‌های ایثار شیمی‌‌در قم و فیروز قزوین با کسب دو پیروزی متوالی به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

این در حالی است که چهار تیم ایثار شیمی‌در قم، هیأت‌ شهر ری، فیروز قزوین و هیأت‌ بوکان در این مرحله برای کسب مقام قهرمانی به مدت دو روز در سالن شهدای بهزیستی قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند و با توجه به نتایج روز نخست، دیدار نهایی برای تعیین قهرمان بین نمایندگان قم و قزوین به انجام خواهد رسید.

میزبانی دیدارهای این مرحله بر عهده تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمی‌در قم است و در نوبت صبح این بازی‌ها تیم فیروز قزوین بر هیأت‌ جانبازان و معلولین شهر ری غلبه کرد و ایثار شیمی‌در قم از سد هیأت‌ بوکان گذشت، ضمن اینکه در نوبت عصر ابتدا نماینده قزوین بر هیأت‌ بوکان غلبه کرد و سپس ایثار شیمی‌در قم مقابل هیأت‌ شهر ری پیروز شد.

در دیدار تیم‌های ایثار شیمی‌در قم و هیأت‌ شهر ری که در حضور علاقمندان به بسکتبال با ویلچر و همچنین کادر فنی و بازیکنان دو رقیب دیگر برگزار شد، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار شیمی‌در قم در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای مفید با اختلاف 17 امتیاز و با نتیجه 58 بر 41 حریف خود را مغلوب کردند.

چهار تیم حاضر در این مرحله از مسابقات یعنی هیأت‌ بوکان، فیروز قزوین، ایثار شیمی‌در قم و هیأت‌ شهر ری روز جمعه 15 دی‌ماه نیز دو بازی دیگر انجام می‌دهند، در حالی که مسابقه هیأت‌ بوکان و هیأت‌ شهر ری برای تعیین رتبه‌های سوم و چهارم برگزار می‌شود و مسابقه تیم‌های ایثار شیمی‌در قم و فیروز قزوین قهرمان را مشخص خواهد کرد.

برنامه بازی‌های جمعه 15 دی‌ماه در سالن شهدای بهزیستی قم:

هیأت‌ شهر ری – هیأت‌ بوکان

ایثار شیمی‌در قم – فیروز قزوین

فارس

نظرات (0)
Add Comment