دیدار دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر با معلمان روستا (تصاویر)

به گزارش راگانیور به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر در حاشیه این دیدار محمد صالحی نائب رئیس شورای اسلامی قمصر به نمایندگی از طرف اعضای شورای اسلامی روستا  ضمن ارج نهادن  این روز گرامی و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری گفت :هفته معلم ، یاد آور خاطره ی استاد شهید ، معلم اندیشمند علامه مرتضی مطهری است .

نائب رئیس شورای اسلامی افزود : این روز بزرگ را به جهت بزرگی اندیشه و عظمت فكری این استاد به نام روز معلم انتخاب شده است ،معلم چراغ فروزنده سرزمين علم و فرهيختگي است و دانستن و شناختن را با گذشت و مهر آفريني به جان هاي شيفته آموختن ارزاني ميداردو بر لوح جان ها نقش دانش و بینش حک می کند و با قلم تعلیم، بردفتر سفید دل، سرمشق تربیت می دهد. زلال جاری در بوستان ادب وعرفان او، گل های شعور را بارور می کند. و چه زیبا گفته اند که به سان شمعی می سوزد و بشر را از تاریکی جهل و نادانی بیرون می آورد.

وی درپایان خاطر نشان کرد :  بعنوان  نماینده اعضای شورای اسلامی این روز ارزشمند را خدمت همه کسانی که در سنگر تعلیم و تربیت زحمت میکشند تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان بهترینها را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دیدارشهرریقمصرمعلمان
نظرات (0)
Add Comment