دیدار صمیمانه شهردار باقرشهر با مدیرعامل جدیدسازمان بهشت زهرا(س)

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در این دیدار صمیمانه شهردار باقرشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب دکتر سعید خال به سمت مدیرعامل جدید سازمان بهشت زهرا (س) گفت: مدیرانی که از بدنه خود سازمان انتخاب می شوند قطعاً مدیران موفقی هستند زیرا با تمامی نقاط قوت و ضعف سازمان آشنایی کامل دارند و همین شناخت موجب پیشرفت ومدیریت بهتر آنها می گردد.
ناصری پور سازمان بهشت زهرا را سازمان بزرگ و تاثیرگذار در منطقه سرزمینی شهر باقرشهر دانست و افزود: امیدواریم  با تعاملات سازنده و همکاری های لازم بین سازمان بهشت زهرا و شهرداری باقرشهر بتوانیم مشکلات موجود را به حداقل رسانده و زمینه خدمات خوب به شهروندان را فراهم سازیم.
در ادامه این دیدار دکتر سعید خال مدیرعامل جدید سازمان بهشت زهرا(س) ضمن تقدیر و تشکر از حضور شهردار باقرشهر به ارائه گزارشی از شیوه خدمات رسانی در این سازمان پرداخت .
وی افراد شاغل در این سازمان را افرادی پاک و زحمت کش دانست و افزود: بیشتر کارکنان این سازمان از شهروندان باقرشهر و روستاهای اطراف هستند و همین موضوع برای بنده بسیار مسرت بخش است
وی در پایان گفت که با همکاری شهرداری و سایر مسئولین منطقه ان‌شاءالله می‌توانیم گام‌های موثرتری در جهت عمران وآبادانی میهن عزیزمان برداریم.

نظرات (0)
Add Comment