دیدار فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حضرت روح الله (ره) با شهردار باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره)  صبح امروز ضمن دیدار با شهردار باقرشهر از تلاش و زحمات شهردار باقرشهر و همچنین همکاری مستمر با مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) در سال 94 قدردانی نمود .

سرهنگ موسی پور ضمن قدردانی از تلاش شهردار باقرشهر به منظور پشتیبانی از برنامه های بسیج گفت : خدا را شاکریم که هنوز انسان های وارسته و خداجو هستند که در هرزمان و با درک شرایط و موقعیت انقلاب و کشور از هیچ خدمت و یاری رسانی به نظام مقدس اسلامی دریغ نمی کنند .

وی در ادامه با اشاره اهمیت بسیج و نقش و جایگاه آن در کشور اشاره کرد و افزود :  اقدامات بسیار خوب و موثری در خصوص برنامه های بسیج و سپاه ناحیه توسط مجموعه شهرداری باقرشهر انجام شده که امیدوارم در سال جدید نیز این پشتیبانی و همکاری توسط بسیج و شهرداری به صورت مستمر انجام گیرد .

شهردار باقرشهر با یادآوری رشادتها و فداکاریهای سپاه پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : سپاه پاسداران یکی از مهمترین نهادهایی بود که به دستور حضرت امام (ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی با هدف حراست از نظام تأسیس شد و بسیج نیز مصداق کامل ایثارگری و عشق به خداست که تا کنون خیرات و برکات فراوانی برای نظام مقدس اسلامی به همراه داشته است .

شهردار باقرشهر افزود: امروزه باید با همکاری و همیاری سپاه فرهنگ و روحیه بسیجی در سطح شهر باقرشهر را به خصوص دربین جوانان را نهادینه کنیم و تفكر بسيجی باید در همه نهادهاي خدمتگزار رایج شود .

سعید استاد فرج تصریح کرد : امروزه شاهد بسیجیانی هستیم که با صلابت و اقتدار روز افزون با تدابیر رهبر معظم انقلاب از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت می کنند و توطئه دشمنان اسلام را نقش بر آب نموده اند .

گفنی است ؛ این مراسم با حضور شهردار باقرشهر ، سرهنگ موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره ) ، حجت السلام و المسلمین سمیعی نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) و محبی مشاور عالی شهردار باقرشهر برگزار شد .

باقرشهربسیجشهردارشهرریفرمانده
نظرات (0)
Add Comment