دیدار نماینده مجلس خبرگان رهبری با خانواده شهدای مدافع حرم در “ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از  «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری »، حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی عضو خبرگان رهبری با همراهی دکتر لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی، نقی فرخی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری در فضایی صمیمی، با حضور در منزل شهدای مدافع حرم مدافع حرم حضرت زینب (س) علی امرایی و سعید انصاری با خانواده آنان دیدار کرد .

آیت اله حائری شیرازی شهدای مدافع حرم را از بندگان خالص خدا دانست و افزود: شهدای مدافع حرم با اخلاص و نیت پاک به مقابله با گروههای تکفیری رفتند و برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند .

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هدف دشمنان، همه‌ مقدسات اسلام و ارزشهای  اسلام است و کسانی  که از این ارزشها دفاع می کنند مقام بسیار والایی دارندو شهدای مدافع حرم در نزد پرودگار و مردم ولایتمدار از منزلت والایی برخوردارند .

وی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم عظمت شهادت رابه قدری والا می دانستند که برای دفاع از ارزشهای انسانی و اسلامی با حضور در جبهه های مبارزه با دشمنان اسلام به جنگ با تکفیری ها رفتند وشهادت را والاتر از همه چیز می دانستند .

گفتنی است شهید سعید انصاری شهید جاوید الاثری است که پیکرش هیچگاه به وطن باز نگشت.

خانواده شهداشهرریمجلسنماینده
نظرات (0)
Add Comment