دیدار نوروزی شهردار باقرشهر و مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ درراستای بازدید نوروزی ، صبح روز گذشته شهردار به همراه مدیران شهرداری به دیدار اعضای شورای اسلامی باقرشهر رفتند .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی وموفقیت در سال جدید گفت : خداراشاکریم که در سال گذشته با وجود مشکلات مالی فراوان توانستیم پروژه های عمرانی مطلوبی در سطح شهر به بهره برداری برسانیم تا شهروندان باقرشهری در آسایش و امنیت بیشتری زندگی کنند .

دکتر حبیبی در ادامه اظهار داشت : امسال نیز با یاری خدا قرار است پروژه های عمرانی باقی مانده در این دوره را به اتمام رسانیم و از این فرصت خدمت رسانی به شهروندان دریغ نخواهیم کرد و تا لحظات پایانی دوره چهارم برای عمران و آبادانی باقرشهر قدم خواهیم برداشت .

شهردارباقرشهر در این دیدار گفت : شورای شهر باقرشهر در این دوره ۴ ساله کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته اند و همواره تمام تلاش خود را برای ساختن شهری آباد با نیروی جوانی و متخصص خود به کار گرفته اند .

سعید استاد فرج با اشاره به اینکه در همه شرایط اقدامات قابل توجهی توسط شورای اسلامی باقرشهر صورت گرفته ، تصریح کرد : تامین آب شرب سالم و گوارا توسط دوره چهارم مدیریت شهری یادگاری از این دوره خوب است و همچنین افتتاح پروژه کمربندی غربی را می توان ماندگارترین پروژه در باقرشهر نام برد .

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش بی وقفه اعضای شورای شهر از ایشان خواست تا تجربیات خوب خود را به شورای بعد انتقال دهند .

 

باقرشهرشهرداریشورا
نظرات (0)
Add Comment