دیدار و نشست شهردار باقرشهر با معاونت های مجموعه شهرداری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح روزگذشته علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر با معاونت های مختلف شهرداری به گفتگو پرداخت .

در این دیدار شهردار باقرشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ؛ گفت : اگر پرسنل و کارکنان شهرداری از کار خویش رضایت داشته باشند و به تمامی امور با دقت عمل بپردازند ما شاهد رضایت شهروندان در سطح شهر خواهیم بود .

وی با اشاره به اینکه باید همه پرسنل همت نمایند تا مشکلات شهر و کمبودها رفع شود ، افزود : تعامل در کارها یکی از اصول مهم در مجموعه شهرداری است و من از هیچ حمایت و کمکی در راستای انجام کار دریغ نمی کنم تا مجموعه ای راضی و در راس شهروندانی راضی داشته باشیم .

ناصری پور در ادامه اظهار داشت : تمام لوایح موجود در شهرداری باید از طریق امور حقوقی انجام شوند و واحد امور حقوقی موظف است بر لوایح نظارت کند .

وی کار فرهنگی را متنوع و خستگی ناپذیر دانست و گفت : با توجه به اینکه چند سالی در معاونت فرهنگی فعالیت داشته ام ، به عقیده بنده کار فرهنگی بسیار متنوع و خستگی ناپذیر است و کسانی که در مجموعه فرهنگی اجتماعی فعالیت دارند به لحاظ اینکه با مردم عامه بیشتر در ارتباط بوده فکرشان بازتر است لذا مدیرانی موفق و توانمند خواهند شد .

شهردار باقرشهر با اشاره به اینکه کار فرهنگی اجتماعی در شهر بیش از بقیه امور دیده می شود ، اظهار داشت : پرسنل شاغل در امور فرهنگی باید وقت و انرژی بیشتری بگذراند چرا که فعالیت ها فرهنگی بیشتر در سطح شهر دیده می شوند و مردم باید متوجه امور فرهنگی در شهر شوند .

ناصری پور در ادامه رو به مدیران مجموعه شهرداری باقرشهر یادآور شد : بنده از تمام ایده  ، طرح و پیشنهادات مطلوب در راستای عملکرد خوب استقبال می کنم و از همه همکاران درخواست دارم تا در جهت خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به مردم خوب باقرشهر قدم بردارند .

در ادامه این نشست معاونت های مختلف شهرداری باقرشهر به همراه زیر مجموعه هایشان به تشریح عملکرد واحدهای مربوطه خود پرداختند .

 

 

 

 

بازدیدباقرشهرشهرداری
نظرات (0)
Add Comment