رئیسی‌کیا: مردم و مسئولان شهرری علاقه‌ای به راه‌آهن نشان نداده‌اند

راگا نیوز: مدیرعامل باشگاه راه‌آهن شهرری گفت: در بین مردم و مسئولان شهرری علاقه‌ای برای حضور راه‌آهن در این منطقه وجود ندارد.

 

راگا نیوز:رئیسی‌کیا: مردم و مسئولان شهرری علاقه‌ای به راه‌آهن نشان نداده‌اند
 

صادق رئیسی‌کیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینکه آیا بدهی های باشگاه راه آهن به صفر رسید یا خیر عنوان کرد: هنوز همه بدهی ها تسویه نشده اما به سطح نازلی رسیده و تعداد طلبکاران انگشت شمار شده اند. در کمیته انضباطی پرونده ای که باشگاه را محکوم کند نداریم. آقای انصاری فرد هم در حال تلاش است که بدهی های باقی مانده را پرداخت کند.

وی در خصوص اینکه فکر می کرد در ابتدای فصل راه آهن نتیجه خوبی بگیرد، اظهار داشت: می دانستم تیم نتیجه می گیرد چون راه آهن بازیکنان خوبی دارد و منظم کار می کند. مطمئنا با ادامه این روند در امتیازگیری بهتر هم می شویم.

رئیسی‌کیا در ارتباط با اشتباه داوری در بازی با سپاهان گفت: از آقای عسگری رئیس دپارتمان کمیته داوری ممنون هستیم که اعلام کرد گل سپاهان آفساید بوده و حداقل امیدوار شدیم فدراسیون ضعف داوری را قبول می کند. سپاهان در این مسابقه از باخت گریخت و گل دومی هم که به ثمر رسید روی اشتباه خود ما بود.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در مورد بازی این هفته با تراکتورسازی که باید در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود، گفت: تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم اما به این تصمیم معترضیم. ورزشگاه اکباتان به لحاظ امنیتی می توانست برگزار کننده این مسابقه باشد و هواداران تراکتورسازی این قدر فهیم هستند که مشکلی ایجاد نکنند. ماموران نیروی انتظامی در بازی راه آهن و گهر به خوبی امنیت را برقرار کردند. ما به دلیل اصرار سازمان لیگ حاضر شدیم بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود.

رئیسی کیا درباره برطرف کردن اشکالات ورزشگاه اکباتان برای برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا عنوان کرد: در حال برطرف کردن ایرادها هستیم و همه چیز را اولویت بندی کردیم. در حال مذاکره با شرکت راه آهن هستیم تا در مورد برطرف شدن اشکالات و هزینه هایی که باید شود به نتیجه برسیم.

مدیرعامل راه آهن در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم متعلق به شهرری است یا با انتقال تیم به مالکان جدید چنین مسئله ای منتفی است، گفت: نمی خواهیم در اسم تیم تغییری ایجاد کنیم اما در بین مردم و مسئولان شهرری علاقه ای برای حضور راه آهن در این منطقه وجود ندارد. تاکنون مسئولان شهرری امکاناتی به باشگاه ارائه نکرده اند و مردم هم از بازی های این تیم استقبال نکرده اند. ما تیم تهران هستیم و اگر از سوی مسئولان شهرری علاقه ای نشان داده شود در این خصوص به یک جمع بندی خواهیم رسید.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment