رئیس جمهور چهره اسلام رحمانی را به دنیا نشان داد

استاندار تهران با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: رئیس جمهور چهره اسلام رحمانی را به دنیا نشان داد.
به گزارش راگانیوز به نقل از فارس سید حسین هاشمی لحظاتی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور ائمه جمعه شهرستان ری و مسئولان اجرایی این شهرستان در تالار شیخ صدوق (ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان «جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی» اظهار داشت: برخی تحلیل‌گران پس از نامگذاری سال 92 با این عنوان برایشان مشتبه بود این نامگذاری با شرایط ملتهب آن روز، چند دستگی و وضعیت نابسامان اقتصادی سازگار است یا نه، اما دیدیم که این مهم محقق شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همانند امام خمینی (ره) مردم ایران را به خوبی می‌شناسند، گفت: مردم ایران، مردم زمان سخت هستند. مردم ایران از هر جناحی که هستند از منافع ملی کشور دفاع می‌کنند.

* حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن بود

استاندار تهران با اشاره به حماسه‌آفرینی ملت غیور ایران در خرداد ماه سال 92 افزود: مشارکت بیش از 73 درصدی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب اعجاب کشورهای دوست و کشورهایی که با ایران زاویه دارند، شد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید، عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی در حالی که دشمنان نظام از طریق رسانه‌هایی که در اختیار داشتند به جهانیان القا می‌کردند که ملت ایران نسبت به روحانیت کم توجه شده‌اند و از روحانیت دل کنده‌اند، با انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به‌عنوان رئیس جمهور تمام تبلیغات آن‌ها را نقش بر آب کردند.

هاشمی عنوان کرد: مردم ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فردی رای دادند که در طول 35 سال انقلاب در بالاترین مسئولیت‌های کشور حضور داشته و در هر موقعیتی که قرار داشته فردی موفق و مورد تائید امام(ره) و رهبری بوده است.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به پیش‌بینی‌ و اظهار نظرهایش در ارتباط با افراد تاثیرگذار در پیشبرد اهداف نظام با کمترین هزینه اشاره کرد و افزود: آذرماه قبل از انتخابات طی بررسی‌هایی که انجام داده بودم اعلام کردم پنج نفر کارهای اجرایی کشور را با کمترین هزینه می‌توانند پیش ببرند که یکی از آن‌ها روحانی بود.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌ها مبنی بر استدلال، اندیشه و بررسی جوانب مختلف بود، عنوان کرد: به لطف خدا روحانی از سوی مردم انتخاب شد و در شرایط پیچیده سیاسی اهداف کشور را با کمترین هزینه دنبال کرد.

استاندار تهران تصریح کرد: روحانی چهره اسلام رحمانی را به‌ دنیا نشان داد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment