رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر از ایستگاه پمپاژ جدید باقرشهر بازدید به عمل آوردند .

در راستای بهبود  فشار آب شهری رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به همراه امام جمعه محترم باقرشهر از مراحل ساخت و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ جدید باقرشهر بازدید به عمل آوردند .

به گزارش سایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر در این بازدید که صبح امروز صورت گرفت رئیس شورای اسلامی باقرشهر در گفتگو  با خبرنگار ما گفت :با توجه به مشکلات در مورد افت  فشار آب شهری  و با عنایت به اینکه باقرشهر  در سالهای اخیر از لحاظ  جغرافیای انسانی رشد چشمگیری داشته است جلساتی  با مجموعه آبفای استان تهران  در مورد  ارتقاء سطح کیفی و کمی  آب  داشتیم که قول مساعد  جهت راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ جدید دادند . به حمدالله امروز شاهد پیشرفت  این پروژه مهم هستیم تا ان شا الله  در اوایل سال جدید وارد چرخه آب رسانی شهری گردد . که لازم است  از زحمات صمیمانه مهندس کرمی  مدیر عامل  محترم آبفای منطقه ۶ شهر تهران و مهندس  بابا زاده کمال تشکر را داشته باشم که دلسوزانه پیگیر این موضوع بودند .

ایرج لک معروفی اظهار داشت :ما در مجموعه شورای شهر  به عنوان نمایندگان مردم  با تمامی توان پیگیر مشکلاتی که شهر سال‌ها گرفتار آن  می‌باشد از جمله بحث آب شهری  آلاینده‌ها و ارتقاء سطح بهداشت و درمان و…هستیم  که به یاری خداوند و دعای شهروندان بتوانیم خدمت کوچکی به مردم فهیم و مظلوم باقرشهر  کرده باشیم .

در ادامه مهندس بابا زاده  ریاست آبفای باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :این پروژه ایستگاه پمپاژ جدید باقرشهر می‌باشد و  با ظرفیت آب دهی ۱۵۰۰ متر در ساعت  و با اعتباری بالغ بر ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال  که ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال آن  از محل طرح‌های عمرانی و ۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال  دیگر از منابع داخلی هزینه شده است  که با یاری خداوند با این ارتباط در سیستم آب رسانی که انتظار میرود اوایل اردیبهشت سال جدید وارد چرخه آب رسانی گردد دیگر شهروندان با مشکل افت فشار آب روبرو نخواهند بود.

مهندس بابا زاده ابراز کرد :یکی از مشکلاتی که در باقرشهر با آن مواجه هستیم استفاده از پمپ‌های آب به علت کمبود فشار آب شهری  است   که این پمپ‌ها به صورت غلط مستقیم به سیستم آب رسانی شهری وصل است که  حالت استاندارد آن وصل کردن این‌گونه پمپ‌ها به مخزن ساختمان است و از شهروندان درخواست دارم این موضوع را رعایت کنند.

مهندس بابا زاده در ادامه در مورد کیفیت آب باقرشهر  در گفتگو با خبرنگار ما ابراز داشت :کیفیت آب باقرشهر در سطح مطلوبی قرار دارد  آب شهری  توسط  آزمایشگاه هایی معرفی‌شده از سوی وزارت  بهداشت در فواصل زمانی  معین آزمایش می شود  که قطعاً اگر مشکلی وجود داشته باشد توسط وزارت بهداشت اعلام می‌گردد.

ایشان  در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان از حفر یک حلقه چاه با ظرفیت آب دهی ۳۷ لیتر بر ثانیه خبر داد که با ورود این منبع  به مدار بهره‌برداری ،کمیت و ارتقاء سطح  کیفی آب ملموس خواهد بود .

وی در پایان از مدیرعامل محترم آبفای استان تهران برای پیگیری و رفع مشکلات آب باقرشهر  تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست با مصرف بهینه  آب  قدردان این نعمت الهی باشند .

آوردندازاسلامیاعضایایستگاهبازدیدباقرشهربهجدیدرئیسشهرریشورایعملوپمپاژ
نظرات (0)
Add Comment