رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از طرح های منطقه 20 بازدید کرد

 

به گزارش راگانیوز، علیرضا دبیر در این بازدید از طرح های تعریض خیابان شهید رجایی، بوستان مینیاتوری ، بوستان خانواده، اتصال خیابان جنوب حرم به بزرگراه شهید آوینی ، بوستان عطر یاس، پیاده راه شرق حرم، مساجد حضرت امام حسن عسگری(ع) و حضرت امام رضا (ع) بازدید کرد.
وی همچنین از طرح های پل روگذر سه راه تقی آباد ، کانال سرخه حصار ، تعریض جاده امین آباد، پایانه مترو جوانمرد قصاب و آبنمای میدان شهید غیبی بازدید کرد.
دبیر در این بازدید تقاطع غیرهمسطح در چهارراه تقی آباد ، بازسازی آرامگاه تختی، پیاده راه آرامگاه بی بی شهربانو و طرح تملک اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را از پروژه های اولویت دار عنوان کرد .
وی در جریان بررسی طرح های عمرانی منطقه، روند اجرای عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح در چهارراه تقی آباد واقع در جاده ورامین را یکی از طرح های مهم و اولویت دار شهر تهران عنوان کرد و تکمیل پروژه های در دست اجرا تا پایان سال جاری را مورد تاکید قرار داد.
دبیر با اشاره به اینکه توجه به مناطق جنوبی و کاهش فاصله جنوب و شمال پایتخت همچنان در دستور کار است و برنامه بودجه ریزی بر این اساس انجام شده است ، عملکرد منطقه 20 در مورد برنامه و بودجه، کنترل پروژه و پیشرفت طرح های عمران شهری را مثبت ارزیابی کرد.
شهردار منطقه، قائم مقام، معاونان، و شهرداران نواحی هفتگانه، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران را در این بازدید همراهی کردند.
در پایان این بازدید روند اعتبارات سال جاری و پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی این منطقه در جلسه ای مورد بررسی قرار گرفت.
منطقه 20 (شهرری) بعنوان جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران دارای حدود 378 هزارنفر جمعیت، 176 کیلومتر مربع وسعت ، 7 ناحیه و 22 محله است.
سابقه و قدمت 6 هزار ساله شهرری و وجود اماکن و عناصر با ارزش تاریخی و همچنین وجود حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ویژگیهای بسیار بارز و خاص تاریخی ـ مذهبی به این منطقه بخشیده و آن را نسبت به سایر مناطق تهران، مجزا و متفاوت ساخته است.
جدا افتادگی کالبدی منطقه از تهران، وجود سطوح قابل توجه کاربریهای صنعتی و انبارداری و همچنین وجود سطوح قابل توجه اراضی مزروعی و فضای سبز به خصوص در حاشیه از مهمترین ویژگیهای این منطقه بشمار می رود.

20ازبازدیدبرنامهبودجهرئیسشهرشهرریشورایطرحمنطقههایوکردکمیسیون
نظرات (0)
Add Comment