راهپیمایی ˈحرم تا حرم ˈ مردم شهر ری به مناسبت 12 بهمن برگزار شد

راگانیوز – با طلوع 12 بهمن ماه در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم راهپیمایی ˈحرم تا حرمˈ مردم مومن و شهید پرور شهرری از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برای حضور در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

 

به گزارش  راگانیوز به نقل ازایرنا ، مردم شهرری به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با وجود سرمای هوا با عشق به خمینی کبیر، راهپیمایی را از میدان مرکزی این شهر به سمت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی را برگزار کردند.

امام جمعه شهرری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مسوولان دستگاههای اجرایی، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و همچنین اقشار مختلف مردم شهر ری اعم از زن و مرد ، به یاد امام راحل و 12 بهمن آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی ˈحرم تا حرمˈ شرکت کردند.

در مراسم راهپیمایی که از جاده قدیم قم، کهریزک و باقر شهر و در نهایت بهشت زهرا (س) به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) منتهی شد ، از راهپیمایان با برپایی ایستگاههای صلواتی و فرهنگی پذیرایی شد.

به همین مناسبت شرکت سایپا پرس با برپایی نمایشگاه فرهنگی با موضوع یاران انقلاب و ایستگاه صلواتی، از راهپیمایان پذیرایی به عمل آورد.

این راهپیمایی از سوی فرمانداری شهرستان ری، بخشداری مرکزی، شهرداری های منطقه 20 تهران، کهریزک و باقرشهر، پلیس راهور، جمعیت هلال احمر، اورژانس تهران، نیروهای انتظامی، اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر امام جمعه شهر ری، آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و گردشگری و میراث فرهنگی شهر ری برگزار شد.

راهپیمایان پس از ورود به بهشت زهرا (س) در محل جلوس حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند و بعد از زیارت مزار شهدا، همراه با دیگر شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت 12 بهمن در حرم مطهر امام راحل شرکت کردند

12ˈˈحرمبرگزاربهبهمنتاحرمراهپیماییریشدشهرشهرریمردممناسبت
نظرات (0)
Add Comment