راهپیمایی روز قدس با شکوه خاصی در باقرشهر برگزار خواهد شد

به گزارش راگانیوز ؛ مسئول ستاد نماز جمعه باقرشهر با اعلام این خبر گفت : حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه از ماه پرخیر و برکت رمضان را به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند تا در این روز ملت بزرگوار و شریف ایران اسلامی در کنار دیگر مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان وحدت، یکپارچگی و همدلی به حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین را به نمایش بگذارند .

وی با بیان اینکه مردم باقرشهر هر سال در این مراسم حضوری باشکوه و گسترده دارند، افزود : همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس در باقرشهر با حضور باشکوه مردم همانند سال های گذشته برگزار خواهد شد .

اسدی با اشاره به اینکه تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا این مراسم هر چه با شکوه تر برگزار شود ، اظهار داشت : جلسات متعددی در بخشداری جهت هماهنگی دستگاه های متولی با حضور بخشدار محترم انجام شده است که در این جلسات مقرر شده تا همه ادارات ، دستگاههای متولی ، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیج ، شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و کهریزک از هیچ کوشش و فعالیتی دریغ نکرده تا شاهد یک راهپیمایی باشکوه و گسترده در شهر باشیم .

مسئول ستاد نماز جمعه باقرشهر در ادامه گفت : راهپیمایی روز قدس جمعه 11 تیرماه ساعت 11 صبح از ابتدای خیابان 30 متری امام خمینی (ره) آغاز می شود و به سمت مصلی بزرگ باقرشهر جریان پیدا می کند .

وی با اشاره به اینکه حجت السلام و المسلمین آقای ابراهیمی معاونت محترم امور استان های شورای سیات گذاری ائمه جمعه کشور سخنران روز قدس خواهند بود ، تصریح کرد : شعار امسال راهپیمایی روز قدس طبق سخنان رهبر معظم انقلاب با عنوان ، ” اسرائیل 25 ساله آینده را نخواهد دید ” است که امیدواریم با شرکت در این راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و بیزاری از اسرائیل را نشان دهیم .

اکبر اسدی در پایان یادآور شد : اداره ورزش و جوانان باقرشهر و کهریزک ، اداره آموزش و پرورش کهریزک ، دفتر ستاد و اقامه نماز جمعه باقرشهر ، شهرداری و شورای اسلامی کهریزک و باقرشهر ، بخشداری و شورای اسلامی بخش کهریزک ،ناحیه مقاومت بسیج روح الله (ره) و بسیج ثامن الحجج باقرشهر ، نیروی انتظامی ، راهور منطقه 19 و منطقه برق کهریزک همکاری های لازم را برای برگزاری راهپیمایی روز قدس با ما داشته اند .

باقرشهرراهپیماییروز قدسشهرری
نظرات (0)
Add Comment