راهپیمایی روز قدس نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج در این باره گفت : روز قدس نماد همبستگی جهان اسلام در مورد فلسطین و حمایت از مردم مظلوم و بی گناه است که فرصت مناسبی است تا مردم انقلابی و روزه دار در روز جهانی قدس از فلسطین و جبهه مقاومت حمایت کرده و دشمنان جهان اسلام را سرکوب کنند .

شهردار باقرشهر اظهار داشت : اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) حرکت ارزشمندی بود که مسلمانان را متوجه اهمیت قدس و حمایت از مردم بی گناه و مظلوم می کند .

وی با بیان اینکه روز جهانی قدی نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین است ، افزود : با راهپیمایی گسترده و باشکوه در روز جهانی قدس مسلمانان همدلی ، حمایت و وحدت خود را به رخ جهانیان می کشانند و خواهان نابودی اسرائیل ظالم هستند .

شهردار باقرشهر با اشاره به اینکه این روز در جهان اسلامی تأثیر بسزایی دارد ، اظهار داشت :هرساله ما شاهد راهپیمایی های گسترده در روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هستیم که با وحدت و انسجام هرچه بیشتر در کشورهای اسلامی و حتی در بعضی کشورهای غیراسلامی برگزار می‌شود و مسلمانان با تجمع و شرکت در راهپیمایی‌ها از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و این روز را حائز اهمیت فراوان است .

استاد فرج با اعلام اینکه هر ساله مردم شریف باقرشهر حضور گسترده و باشکوهی در مراسم راهپیمایی روز قدس داشته اند ، تصریح کرد : امسال نیز همانند سال های گذشته مردم با حضور حداکثری و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس متحد و هماهنگ شده تا انزجار و بیرازی خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام دارند و حمایت خود را از مظلومین نشان دهند .

گفتنی است ؛ راهپیمایی روز قدس جمعه 11 تیرماه ساعت 11 صبح از ابتدای خیابان 30 متری امام خمینی (ره) آغاز می شود و به سمت مصلی بزرگ باقرشهر جریان پیدا می کند .

باقرشهرراهپیماییشهرریقدس
نظرات (0)
Add Comment