راهیابی 4 طرح دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره جابر بن حیان به مرحله مسابقات کشوری

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بهروز نصیری با اعلام این خبر افزود: 2 طرح آینه جادویی و پمپ نسوز در بخش طراحی، طرح پروانه چرخان در بخش آزمایش و طرح میوه شناور در بخش نمایش علمی، 4 طرح راه یافته به مرحله کشوری  می باشند.

وی همچنین در ادامه گفت: در طرح درس پژوهی نیز مدارس حضرت معصومه(س) و شهید غیوری دوره اول به ترتیب حائز رتبه اول و دوم در سطح استان گردیدند و طرح درس پژوهی دبستان حضرت معصومه(س) نیز توانسته به مرحله کشوری راه یابد.

نصیری تصریح کرد: در بخش طراحی آموزشی نیز 4 نفر ازهمکاران این ناحیه  به نام های طاهره عامری آموزگار پایه اول، معصومه کشاورز آموزگار پایه دوم، صاحبه کاشانی آموزگار پایه چهارم و لیلا  زرلکی آموزگار پایه ششم توانسته اند حائز رتبه اول در سطح استان شده وطرح های آنان نیز به عنوان منتخبین استانی برگزیده شود.

وی ضمن تبریک و تشکر از تلاش و همت و عزم راسخ این معلمان و دانش آموزان افزود : کسب موفقیت در عرصه های مختلف علمی و آموزشی نشان از همت و تلاش خوب  معلمان ودانش آموزان این ناحیه  می باشد و توفیقات روز افزون را از خداوند متعال در تمامی زمینه ها برایشان خواستارم.

دانش اموزانشهرری
نظرات (0)
Add Comment