رایزنی شورای شهر کهریزک برای انتقال نخاله‌های جاده سایت از سوی سازمان پسماند

به گزارش راگانیوز ، حسن محمدی‌فرد ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز دفن زباله در جنوب تهران اظهار داشت: متاسفانه شرکت پیمانکار اجرای پروژه پل غیر همسطح کهریزک در طول اجرای این طرح عمرانی، نخاله‌های خاکبرداری شده را به‌طور مستمر در جاده سایت واقع در محدوده شهر کهریزک تخلیه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به انبوه حجم نخاله‌ها برخی از متخلفان نیز از این فرصت استفاده کرده و اقدام به تخلیه نخاله‌های ساختمانی خود در این معبر کرده‌اند که این موضوع علاوه بر آلودگی دیداری شهر، مشکلات زیست محیطی، ترافیکی و … را برای این شهر به همراه داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک افزود: براساس قانون شهرداری‌ها و با توجه به مجری بودن شهرداری تهران در این پروژه، از این رو در جلسات مشترکی که با رئیس سازمان پسماند شهرداری تهران داشتیم، رسیدگی به این معضل مطرح شد و براساس توافقات و رایزنی‌های انجام شده مقرر شد تا نخاله‌های موجود با هماهنگی سازمان پسماند و از سوی پیمانکار مربوطه به محل سازمان پسماند شهرداری تهران انتقال یابد.

وی اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری طرح جابه‌جایی نخاله‌ها از جاده سایت به مرکز پسماند آغاز شده است و با اجرای این طرح سیمای ظاهری شهر و مشکلات ترافیکی این معبر بهبود می‌یابد.

شهرریشوراپسماندکهریزک
نظرات (0)
Add Comment