رزمایش اقتدار ثارالله ریشه در صلابت و اقتدار برگرفته از اخلاص بسیج دارد

عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران بسیج را لشکر مخلص خدا معرفی کرد و اظهار داشت: رزمایش اقتدار ثارالله ریشه در اقتدار و صلابتی دارد که نشات گرفته از همان اخلاص است.

وی با بیان این‌که هیبت و اقتداری که در رزمایش اقتدار ثارالله می‌بینید مصداق مشت نمونه خروار است، گفت: در کل جمهوری اسلامی ایران مردم و بسیجیان همین اقتدار و انسجام را دارند و این رزمایش نشان دهنده صفای باطن مردم شهید پروری است که به این نظام عشق می‌ورزند و به آرمان‌های آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب ایمان و اعتقاد دارند.

صلابت رهبر فرزانه انقلاب نشأت گرفته از اتصال واقعی با خداست

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش افزود: مردم غیور ایران اسلامی به آرمان‌های والای شهدا ایمان و اعتقاد دارند، شهدا که تحت لوای امام خمینی (ره) رفتند و آن افتخارات را به‌وجود آوردند و امروز نیز پرچم انقلاب دست نایب بر حق امام راحل، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است و این سلاله پاک حضرت زهرا سلام‌الله با آن ایمان الهی که نشات گرفته از اتصال واقعی با خداست.

وی بیان داشت: دریادلان بسیجی نیز دوشادوش رهبرشان ایستادند و ندای رهبری را لبیک گفتند و ملت دلیر ایران ندای هل من ناصری که سرور و سالار شهیدان سر داد را پاسخ می‌دهند و دوشادوش رهبر بزرگ و فرزانه خود با اقتدار در برابر مستکبران ایستاده و از مظلومان عالم دفاع می‌کنند.

اقتدار ملت ایران لرزه بر اندام دشمن انداخته است

جدیدی با اشاره به ولایت‌پذیری ملت غیور ایران و ایستادگی آنان پای ولایت تصریح کرد: ایمان راسخ مردم ایران اسلامی و ایستادگی و مقاومت آنان پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

وی گفت: ترس و واهمه مستکبران از اتحاد، همدلی، ایمان و اعتقاد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به آرمان‌های والای امام راحل و شهدا و لبیک مردم به امام خامنه‌ای است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در پایان تصریح کرد: تمام رسانه‌های بیگانه میلیاردها تومان هزینه می‌کنند تا به همبستگی و ولایت‌پذیری مردم ایران خدشه وارد کنند و بین ملت شکاف ایجاد کنند اما اگر دشمنان اسلام تمام ثروت‌های دنیا را هم هزینه کنند نمی‌توانند در همبستگی ملت ایران و ولایت‌پذیری این مردم غیور خدشه وارد کنند.

 

اخلاصازاقتداربرگرفتهبسیجثاراللهدارددررزمایشریشهشهرریصلابتو
نظرات (0)
Add Comment