رسالت رسانه‌ها فرهنگ‌سازی در سطح جامعه است.

رییس شورای اسلامی باقرشهر: اصحاب رسانه در انگیزه دادن به شهروندان برای رعایت حقوق شهروندی، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن اهداف و امور شهرداری و نقد سازنده از خدمت‌گزاران مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

رییس شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها  رسالت خطیری در بصیرت افزایی و روشنگری مردم و انعکاس دقیق اخبار بر عهده‌دارند.

ایرج لک معروفی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اطلاع‌رسانی شفاف توسط روابط عمومی‌ها و رسانه از اهم کار این حوزه است عنوان کرد: اطلاع‌رسانی شفاف توسط روابط عمومی‌ها موجب جلب اعتماد مردم می‌شود .

وی گفت: برنامه‌ریزی در راستای فرهنگ‌سازی در سطح جامعه از دیگر رسالت‌های فعالان عرصه ارتباطات محسوب می‌شود که در سال اقتصاد و فرهنگ، باید توجه ویژه‌ای به این عرصه شود .

ایشان تصریح کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمرکز خود را از تسلط نظامی و کشورگشایی به تسلط فرهنگی معطوف کرده‌اند و هدف اصلی غرب تسلط فرهنگی بر جوامع است و این امر از تهاجم فرهنگی پا را فراتر نهاده و به تعبیر مقام معظم رهبری به شبیخون فرهنگی تبدیل شده است.

وی افزود: رسانه‌ها در این بین نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند و می‌توانند ضمن مقابله با این توطئه فرهنگی، زمینه را برای ارائه سبک زندگی بومی و دینی جهت مقابله با تلاش آنان در تغییر سبک زندگی مردم ایران فراهم کنند.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، شهردار باقرشهر، امام جمعه باقرشهر، معاونین فرماندار شهرستان ری،اعضای انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری و مسئولین سایر ادارات شهرستان برگزار شد.

ایرج لک معروفیباقرشهرشهرریلک معروفی
نظرات (0)
Add Comment