رسانه ها نقش کلیدی در توسعه صنعتی دارند

راگانیوزشهرری- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت سایپا پرس گفت: حضور اصحاب رسانه در کنار بخش های مختلف تولیدی بویژه صنعت خودرو ، تاکنون مایه رشد و توسعه در کشور بوده است.

 

به گزارش راگانیوز، ˈمجتبی محمودیˈ روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهارداشت: در برهه کنونی که دولت بر توانمندسازی بخش اقتصاد و حمایت از تولید تاکید فراوان دارد شرکت سایپا پرس نیز تلاش دارد با تمامی ظرفیت های موجود در امر توسعه این صنعت فعالیت کند..

وی اظهارداشت: در این خصوص تلاش می شود با کمک اصحاب رسانه و ارباب جراید در سطح منطقه و پایتخت ضمن ارایه توانایی و پروژه های عملیاتی جدید از سوی مسوولان شرکت در جهت رشد و توسعه این صنعت و جذب بازار جدید داخل و خارج گام های موثری برداشته شود.

محمودی عنوان داشت: رویکرد مدیریت شرکت به سمت گشایش راههای تازه برروی کارخانجات و بازار داخلی است و لذا با در نظر گرفتن تحولات بوجود آمده در صنعت خودروسازی کشور ، استفاده از نظرات و راهکار رسانه ها در این زمینه می تواند مشکلات بوجود آمده در این بخش را برطرف سازد.

مدیر روابط عمومی سایپاپرس گفت: در حال حاضر تیراژ تولید قطعات در این شرکت پایین تر از ظرفیت اسمی کارخانه است و از طرفی با وجود امکانات بالقوه موجود در سایپاپرس اعم از نیروی کار ماهر و متخصص ، دانش و برنامه های نرم افزاری و همچنین دستگاههای به روز دنیا و سخت افزار ، زمینه تولید قطعات پرسی مورد نیاز دیگر بخش های صنعت کشور ، در این واحد صنعتی قابل اجرا می باشد.

وی گفت: در حال حاضر 1500 نفر در سه شیفت کاری کلیه قطعات بدنه خودرو اعم از تیبا ، تیبا 2 ، تندر ال 90 ، تندر پارس اس آر ، وانت پراید 151 ، محصولات پراید ایکس 100 و تولیدات شرکت سایپا و ایران خودرو را بطور متوسط در تیراژ 4500 قطعه تولید می کنند.

این گزارش حاکیست خبرنگاران در پایان این نشست با حضور در سالن پرس شاپ شرکت سایپا پرس که یکی از بزرگترین سالن های خط تولید قطعات پرسی در خاورمیانه با وجود سه خط تولید می باشد ، از نزدیک در جریان کارکرد دستگاههای پرس و روند تولید از سوی کارشناسان شرکت ، قرار گرفتند.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزرسانه هاریری باستانری نشینسایپا پرسسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment