رعایت بهداشت روانی در خانواده موجب ارتباط سالم در اجتماع می شود

راگانیوز شهرری – کارشناس بهداشت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: رعایت بهداشت روانی در بین اعضای خانواده موجب ایجاد ارتباط درست و سالم در بین افراد جامعه می شود.

فاطمه جولایی ها روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به همین منظور و برای افزایش سطح آگاهی کارشناسان شاغل در این شبکه، کلاس آموزش عمومی از طریق سیستم بهداشتی، در حوزه بهداشت روان برگزار شد.

کارشناس ارشد روانشناسی اظهارداشت: در این دوره در خصوص نحوه ارتباط کودک با والدین، شیوه های پیشگیری از کودک آزاری و تاکید بر آموزش این اصول در واحدهای بهداشتی به مراجعین به منظور افزایش سطح بهداشت روان در جامعه، از جمله مطالب مهمی بود که مطرح شد.

وی تاکید کرد: آموزش این اصول در سطح جامعه و توسعه آگاهی والدین می تواند ضمن برقراری ارتباط درست و صحیح در خانواده ، تربیت فرزندانی سالم و بسیار موثر در اجتماع را رقم بزند.

جولایی ها گفت: واحد بهداشت روان شبکه بهداشت شهرستان ری تاکنون و در سالجاری جلسات آموزشی با موضوعات مختلف در سطح مدارس شهرستان و با حضور اولیاء دانش آموزان و کادر آموزشی برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از کاهش سطح روابط و ایجاد روابط دوسویه و همچنین حفظ بنیان خانواده ها در این راستا مدنظر مسئولین شبکه بهداشت شهرستان ری می باشد.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment