رعب و وحشت در یکی از پارک های باقرشهر

چهار جوان شرور که شامگاه پنجشنبه گذشته امنیت روانی پارک «ارغوان» باقرشهر را به هم ریخته بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند.

عقربه‌ها ساعت 8 پنجشنبه 9 مردادماه سال جاری را نشان می‌داد و خانواده‌های زیادی برای تفریح و استراحت در پارک ارغوان باقرشهر دور هم جمع شده بودند که ناگهان صدای ترمز شدید خودرو نگاه‌ها را به سمت خود کشاند.


3 جوان قوی قیکل در حالی که چهره‌هایشان را پوشانده بودند از پراید مرموز پیاده شدند و نفر چهارم این باند سوار بر موتور خود را به همدستانش رساند. صحنه عجیبی بود، چهار جوان شرور در همان لحظات نخست شروع به ناسزاگویی کردند و از صندوق عقب پرایدشان سه جعبه شیشه نوشابه بیرون آورده و به سمت مردم پرتاب می‌‌کردند.

وحشت در پارک کافی بود تا خانواده‌ها با حمله چهار شرور که قمه به دست هم بودند فراری شوند؛ هیچ‌کس جرأت مقابله با آن‌ها را نداشت. این وحشت‌آفرینی حدود 10 دقیقه در پارک جریان داشت سپس چهار جوان سوار بر خودروهایشان پا به فرار گذاشتند.

پس از فرار چهار جوان، پلیس با تماس خانواده‌ها در جریان این سناریوی مرموز قرار گرفت و تیمی از مأموران کلانتری 175 باقرشهر در محل حاضر شدند. مأموران در گام نخست تحقیقات پی بردند چهار شرور با چهره‌هایی پوشانده اقدام به این وحشت‌آفرینی کرده و حتی پلاک‌های خودرو و موتورشان را نیز مخدوش کرده بودند.

یکی از شاهدان حادثه به خبرنگار شوک گفت: امیدوارم پلیس با تمام توان این چهار شرور را بازداشت کند تا امنیت روانی به این محله بازگردد. بنابر این گزارش، در این حادثه چند خودرو نیز تخریب شده و تجسس‌های پلیسی برای دستگیری عاملان این حمله هولناک به مردم ادامه دارد.

ازباقرشهردررعبشهرریهایووحشتپارکیکی
نظرات (0)
Add Comment