رفتار قرآنی را می توان در سبک زندگی امام راحل دید

راگانیوز- معاون فرهنگی و امور زائرین آستان عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: رفتار قرآنی را می توان به عین در سبک زندگی امام خمینی (ره) مشاهد کرد.

 

ˈعباس سلیمیˈ روز سه شنبه در حاشیه ادای احترام به مرقد مطهر امام راحل در گفت وگو با ایرنا افزود: قرآن نگاه را از ظاهر متوجه باطن می کند. کاری معنای حقیقت می دهد که از باطن و از دل انسان نشات بگیرد.

وی عمل صالح را نشات گرفته از حقیقت ناب دانست و افزود: سبک زندگی اسلامی یعنی اینکه ظاهر و باطن اعمال ما با آموزه های دینی و قرآنی هماهنگ باشد.

این قاری بین المللی قرآن، به معرفی کسانی پرداخت که سبک زندگی قرآنی را به صورت عملی پیاده کرده اند، تاکید کرد: سبک زندگی قرآنی آن است که انسان دغدغه خوب مردن را داشته باشد بیش از نیم قرن دغدغه خوب مردن موجب شد که امام خمینی(ره) با دلی آرام و قلبی مطمئن از میان ما برود، زندگی امام خمینی(ره) سبک زندگی قرآنی بود.

سلیمی، سبک زندگی اسلامی را در زندگی امام معصوم(ع) نهادینه دانست و گفت: برای ایجاد سبک زندگی قرآنی باید زندیگ ما منطبق با احکام قرآن و صاحبان قرآن باشد و امامام معصوم ما پیشوایان و صاحبان سبک زندگی قرآنی هستند.

وی سبک زندگی قرآنی را ایمان به مرگ و ایمان به بهشت عنوان کرد و افزود: اعطای زکات، اعطای اموال و دست گیری از نیازمندان و پایداری در جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی و قرآنی است باید اخلاق قرآنی در زندگی جاری شود تا سبک زندگی قرآنی را در عمل به چشم ببینیم.

امامتواندردیدراراحلرفتارزندگیسبکشهرریقرآنیمی
نظرات (0)
Add Comment