رفع سد معبر واحدهای تجاری پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

راگانیوز: قائم مقام شهردار منطقه 20 از رفع سد معبر و مزاحمت‌های شغلی واحدهای صنفی مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خبر داد.

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، اصغر عطائی از رفع سد معبر و مزاحمت های شغلی واحدهای صنفی مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مزاحمت‌های واحدهای صنفی مسیرهای منتهی به این حرم شریف اعم از فدائیان اسلام، زکریای رازی، جاده قم و بلوار شهید مدرس رفع شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 تصریح کرد: در راستای طرح استقبال از نوروز 92 رفع یک صد و 61 مورد سد معبر در محل‌های مذکور انجام شده است و تمام کیوسک‌های مطبوعاتی سطح منطقه شستشو و آراسته شد.

وی با اشاره به اینکه بلوار شهید مدرس حدفاصل میدان هادی ساعی و میدان مدرس واقع در ضلع غربی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان محور ویژه این منطقه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد:‌ ایمن سازی ترافیکی، نوسازی مبلمان شهری، بازپیرایی فضای سبز، ترمیم روکش آسفالت، رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، آذین بندی، گلکاری و تامین روشنایی این محور از اقداماتی بوده است که در این محور ویژه انجام شد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 به موقعیت تاریخی و مذهبی این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: به منظور راهنمایی مسافران نوروزی و رفع هرگونه سردر گمی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مهمانان نوروزی در میادین اصلی برپا می‌شود.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment