رفع مشكلات ٩ كارخانه و واحد توليدي در شهرستان پاكدشت با دستور استاندار تهران

به گزارش راگانیوز ،محمدحسين مقيمي،استاندار تهران از سال گذشته تاكنون در سفر به ١٦ شهرستان استان تهران،تعداد زيادي از شهرك هاي صنعتي و كارخانه هاي استان را مورد بازديد قرار داده است و در اين بازديدها استاندار از نزديك در جريان مشكلات صنايع و كارخانه ها قرار گرفت .

موضوع پيگيري رفع مشكلات كارخانه ها و صنايع يكي از مهمترين اقدامات از سوي استاندار مطرح شده است.

امروز (چهارشنبه ٢٣ خردادماه) جلسه پيگيري رفع مشكلات كارخانه هاو صنايع شهرستان پاكدشت كه پيش از اين استاندار تهران در سفر به اين شهرستان از نزديك در جريان مشكلات آنها قرار گرفته بود به رياست استاندار و با حضور جمعي از مديران و صاحبان صنايع و كارخانه هاي پاكدشت برگزار شد.

مشكلات مربوط به پرداخت ماليات، تأمين ارز،نقدينگي و تأمين اجتماعي در كارخانه هايي با فعاليت هاي قطعه سازي خودرو، صنايع غذايي،لوازم خانگي و تأسيسات خانگي،توليدظروف  وتوليد پوشاك در اين جلسه مطرح و با دستور استاندار به مديران دستگاه هاي مربوطه، بخش زيادي از مشكلات كارخانه ها و صنايع مرتفع شد.

گفتني است، در اين جلسه توليدكنندگان و صاحبان صنايع در شهرستان پاكدشت پيگيري هاي استانداري تهران براي رفع مشكلات صنايع را اثربخش دانسته و از پيگيري ها و دستورات استاندار تهران در اين خصوص تشكر كردند.

نظرات (0)
Add Comment