روابط عمومی ها مجرای شفاف، ارتباطات برون سازمانی هستند

 به گزارش راگانیوز ،امین بابایی ، مشاور و مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی ها ، از اقدامات انجام شده در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری خبر داد و با تاکید بر اصل اطلاع رسانی و تبلیغات درست و علمی، گفت : یکی از محورها ی مهم فعالیت ما در شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری، ساماندهی نحوه عملکردی روابط عمومی هاست که باید در مسیر همسو سازی برای رسیدن به اهداف حرفه روابط عمومی است .

وی با تاکید بر ضرورت همسو بودن روابط عمومی ها و رسانه ها درادامه افزود : رسانه ها و روابط عمومی ها دو بال مکمل کننده همدیگر هستد که برای اهداف درون سازمانی و برون سازمانی نیازمند و لازم و ملزوم هم تعریف می شوند. در همین راستا در شورای هماهنگی روابط عمومی ها به جهت همراه کردن روابط عمومی ها و رسانه ها با طرح ساماندهی نشریات چاپی و سایبری، با محوریت تهیه شناسنامه های معرف خبرنگاران و همچنین با برگزاری کارگاه های آموزشی برای مسئولان روابط عمومی ها و کارشناسان شاغل دراین مجموعه های شغلی، طرح هایی را با رهنمودهای رییس شورای هماهنگی ،آقای دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری، اماده اجرا داریم که در فاصله زمانی تعریف شده به اجرا در خواهد آمد .

وی اولویت کاری روابط عمومی فرمانداری وِیژه ری را تشکیل کمپین خبری ادارات شهرستان ری دانست و گفت با هدف بالا بردن سطح انتشار کیفی و کمی اخبار ادارات ری ، کمیین خبری ادارات شهرستان ری تشکل شد و با در اختیار قراردادن نام کاربری برای همه مسئولین روابط عمومی ها ، این امکان برای همه ادارات فراهم شده است که می توانند بصورت آنلاین اخبار خود را در سایت اطلاع رسانی فرمانداری ری قرار دهند.

 همچنین سامانه اختصاصی شواری هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان ری، به نشانی reyepr.ir  از دیگر اقدامات ما بوده است که با هدف سنجش عملکردی روابط عمومی ها و رسانه ها توسط کارشناسان شورای هماهنگی طراحی و کد نویسی شده است و مدیریت محتوایی و فنی آن بصورت کامل در اختیار شورای هماهنگی است. در این سامانه  امکان گراف سنجی عملکردی روابط عمومی ها و رسانه ها بصورت آنلاین وجود دارد و این امکان را به همه کاربران می دهد که بتوانند بصورت آنلاین از آمار نیروی انسانی، توانمندی و مهارتها، خدمات فراسازمانی و دیگر موارد مربوط به روابط عمومی ها و ادارات بهره برداری کنند .

امین بابایی همچنین از برگزاری کارکاه های متعددد آموزشی برای مدیران و فعالان روابط عمومی ها و رسانه ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد با اینبرنامه ها بتوان در راستای اعتلای آموزه ها و جایگاه روابط عمومی ها و رسانه ها بیش ا ز پیش موثر بود .

 

ارتباطاتبرونروابطسازمانیشفافشهرریعمومیمجرایهاهستند
نظرات (0)
Add Comment