روابط عمومی ها و رسانه ها اجازه ندهند شهرری به عنوان یک محله تهران معرفی شود

به گزارشراگانیوز، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در سومین مجمع روابط عمومی های شهرستان ری افزود: روابط عمومی ها و رسانه ها تلاش کنند شهرری را به عنوان افتخار سرزمین ایران به مردم معرفی کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی شهرستان ری با اشاره به تاریخ کهن، مردم متدین و انقلابی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل شهرستان ری اظهار کرد: روابط عمومی ها باید با مدیریت درست و توجه به ظرفیت ها اطلاع رسانی در این شهرستان را تقویت کنند.

وی افزود: دستگاههایی که عملکرد روابط عمومی آنها ضعیف است مدیران آن از زیر بار مسوولیت شانه خالی می کنند.

جمالی پور با اشاره به اینکه امروز مردم عالمانه و آگاهانه یکدیگر را نقد می کنند افزود: روابط عمومی ها نسبت به اطلاع رسانی صحیح و به موقع توجه ویژه داشته و مسایل را بررسی و بدرستی اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح کرد: مسوولان بدانند فرصت پیش آمده را باید مغتنم شمرد و در ارایه خدمتگذاری به مردم نباید غفلت ورزید .

فرماندار شهرستان ری گفت: امروز بلوغ سیاسی مردم رشد پیدا کرده و یک توسعه یافتگی در سطح اجتماع بوجود آمده و اگر چنانچه فرمانداری نقد شود در واقع دولت نقد می شود و در این رهگذر ری به عنوان شناسنامه تاریخی تهران و ایران کانون توجه اطرافیان قرار می گیرد.

وی افزود: از این رو رسانه ها و روابط عمومی ها با توجه به منویات رهبرمعظم انقلاب و شعار ابتدای سال ایشان و همچنین با بهره گیری از نظرات نخبگان فرهنگی و سیاسی جامعه بطور عالمانه اقدام به اطلاع رسانی کرده تا ضمن رفع ابهام و نقاط ضعف، جامعه به سمت رشد و تعالی هدایت شود.

جمالی پورگفت: هم اکنون جامعه از یک آرامش و امنیت مطلوبی بهره می برد و این مهم از اهداف و آرمان امام راحل و خون های پاک شهیدان و خانواده های آنان است و مسوولان و مردم باید قدردان این نعمت ها باشند و با اعتماد و بردباری به یکدیگر کارها را به خوبی یکی پس از دیگری به پیش برد.

این گزارش حاکیست در پایان این مراسم با حضور تمامی مسوولان روابط عمومی دستگاههای دولتی و نیمه دولتی حاضر در شهرستان ری برای انتخاب اعضای شورای هماهنگی و اطلاع رسانی روابط عمومی های شهرستان رای گیری به عمل آمد و پنج نفر عضو اصلی(جلال حمزه از شهرداری کهریزک ، جعفری از پالایشگاه نفت شهید تندگویان ، فاطمه قیاسی از شهرداری باقرشهر ، غلامرضا ابراهیمی از آموزش پرورش شهرری ورضا مومنی از جهاد کشاورزی ) ، دو نفرعضو علی البدل و یک نفر بازرس از بین 23 کاندید برگزیده شدند.

لازم به ذکر است سومین مجمع  شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان ری با حضور  مدیرکل روابط عمومی‌و امور بین‌الملل استانداری تهران ،فرماندار ویژه شهرستان ری ،امام‌جمعه باقرشهر،شهردار باقرشهر ،بخشدار کهریزک ،مسئولین ادارات و روابط عمومی‌های شهرستان ری در مجموعه فرهنگی عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزار شد .

اجازهبهتهرانرسانهروابطشهرریشودعمومیعنوانمحلهمعرفیندهندهاویک
نظرات (0)
Add Comment