روز درختکاری فرصت خوبی برای آشتی با طبیعت است

 

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج در این باره گفت : روز درختکاری فرصت خوبی برای آشتی با طبیعت است که همگان با کاشت یک نهال گامی در راه توسعه فضای سبز و ایجاد هوای پاک بردارند .

وی در ادامه با اشاره به استقبال از بهار در روزهای پایانی زمستان و همزمانی آن با هفته منابع طبیعی که فرصتی خوبی برای کاشت نهال است ؛ اظهار داشت : کاشت نهال و درخت در سطح شهر باقرشهر یکی از اولویت های اصلی شهرداری است تا از این طریق علاوه بر ارتقای سرانه فضای سبز، از دیگر فواید وجود و حضور گیاهان در زندگی شهری بهره مند شویم و شاهد منظره شهری سرسبزی باشیم .

شهردار باقرشهر تصریح کرد : با توجه به اهمیت پایداری عرصه های طبیعی، از همه شهروندان فهیم توقع داریم درهفته منابع طبیعی و روز درختکاری این سنت حسنه را که از نیاکان ما برجای مانده است به فرزندان خود آموزش داده و به رسم امانت داری ، در کاشتن نهال و گسترش زندگی بر این کره خاکی کوشا باشیم.

سعید استاد فرج ضمن عرض تبریک روز درختکاری به همه دوستداران طبیعت گفت : امیدواریم از این فرصت ها به نحو احسنت در راستای توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی به خوبی استفاده کنیم .

 

درخنکاریشهردارطبیعت
نظرات (0)
Add Comment