روسای جدید اداره های اجتماعی و سیاسی فرمانداری “ری” معارفه شدند

به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ری، با حضور”سعید بیات” معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری مراسم معارفه “سیداصغر تقوی” به عنوان سرپرست جدید اداره سیاسی و “غلامرضا محمدی” به عنوان سرپرست جدید اداره اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

سعید بیات معاون سیاسی و انتظامی فرماندار در این جلسه با اشاره به اینکه همه برنامه هایی که به حوزه معاونت سیاسی و انتظامی واگذار شده است از عملکرد قابل قبول و روبرو رشدی برخوردار بوده است، اظهار داشت: هدف ما استفاده از توان و ظرفیت های داخل مجموعه است تا با شناخت کافی و تسلطی که بر امور محوله دارند روند پیشرفت کارها با سرعت و دقت بیشتری صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: با تلاش مضاعف و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود مسیر ارائه خدمات به مردم قابل قبول و مطلوب خواهد بود.

معاون فرماندار ری با بیان اینکه مسوولین وکلای مردم در انجام امور خدماتی و رفاهی آنها هستند، گفت: انتظار مردم از مسوولین نظام تلاش و کار جهادی است.

وی با اشاره به دیدگاه حضرت علی (ع) پیرامون اصول مدیریت، گفت: پست و مسئولیت وسیله آب و نان نیست، بلکه امانتی بر گردن مسئولین است.

بیات در پایان عنوان کرد: مسوولین باید حافظ اموال، دارایی، سرمایه‌ها، ابزار و متعلقات سازمانی تحت مدیریت خود باشند و همچنین حفظ اسرار، پوشش عیوب، رازداری و نهان‌داری از رموز توفیق یک مسوول می باشد .

لازم به ذکر است سعید بیات در این مراسم از زحمات و خدمات ارزنده حسن بابائی و حسن نمازی روسای قبلی اداره های اجتماعی و سیاسی فرمانداری در طول دوران تصدی قدر دانی نمود.

اجتماعیادارهجدیدروسایریسیاسیشدندشهرریفرمانداریمعارفههایو
نظرات (0)
Add Comment