رژه حماسی اقتدار نیروهای مسلح در باقرشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز ، رژه حماسی اقتدار نیروهای مسلح برای اولین بار در سطح شهرستان ری در خیابان شهید مددی باقرشهر برگزار شد .

این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس در باقرشهر به همت سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) با حضور سردار نصیری فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) ، دکتر جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری ، مسئولین شهری ، یگان‌های نظامی ، انتظامی ،  ارتش و بسیج و مردم همیشه در صحنه باقرشهر برپا شد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در مراسم رژه حماسی به سخنرانی پرداخت و گفت : این مراسم برای اولین بار در شهرستان ری و با همت سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) برگزار شد که حضور این چنین نیروها و یگان‌های مسلح در جهت اقتدار کشور عزیزمان است و این اقتدار و آمادگی در نیروهای انقلابی و جوانان مومن این مرزو بوم خواب را از چشم دشمنان ربوده است.

سرهنگ آرزومندی هفته دفاع مقدس را زمان مناسبی برای انتقال دستاوردهای جنگ به نسل جوان دانست و یادآورشد : هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا اطلاعات ارزشمند از دوران دفاع مقدس به مردم و نسل جوان منتقل کند و رژه حماسی صبح امروز نمونه ای از اقتدار جوان های ایرانی است .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی تصریح کرد : جوانان این مرز و بوم حاضرند با عشق و علاقه برای دفاع از میهن و حتی حریم حرم ائمه در سایر کشورها جان خود را نثار کنند و با شجاعت در این راه گام بردارند و امروز به لطف انقلاب، مقام معظم رهبری و حضور مردم توانسته ایم بهترین تجهیزات نظامی را در کشور تولید کرده که این موفقیت از دستاوردهای انقلاب است.

گفتنی است ؛ یادواره لاله های آسمانی با موضوعیت شهدای مدافع حرم ، نمایشگاه تغذیه سالم با رویکرد اقتصاد مقاومتی ، پیاده روی خانوادگی در بخش کهریزک ، جلسات تحکیم بنیان خانواده ، جشنواره فیلم عمار ، نمایشگاه زنان کارآفرین در گلحصار ، مسابقات آمادگی جسمانی ، اجرای تئاتر با موضع دفاع مقدس ، مسابقات ورزش مختص بانوان و… از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) برگزار شده است  .

http://raganews.ir/?p=54943

 

باقرشهرحماسیرژهسپاه
نظرات (0)
Add Comment