رییس اداره ورزش ری: به دنبال افزایش سرانه ورزشی در روستاها هستیم

به گزارش راگانیوز ، مجتبی جانعلی در این جلسه ضمن تشکر از حضور دهیاران سطح شهرستان بیان داشت: همکاری بین اداره ورزش و جوانان و دهیاری ها می تواند به ارتقاء ورزش در روستاها منجر شود.ما در صدد هستیم با فراهم سازی بستری جهت تعمیر و یا ساخت اماکن ورزشی در روستاها سرانه ورزشی روستاها را افزایش داده و قدمی در جهت ارتقاء ورزش همگانی روستاها برداریم.

ایشان ادامه داد: زمین هایی با کاربری ورزشی در روستاها وجود دارد که از دهیاری ها می خواهیم تا با کمک آنها بتوانیم این زمین ها را به بهره برداری برسانیم تا جوانان روستایی بتوانند از امکانات ورزشی استفاده نمایند.

رئیس اداره ورزش و جوانان از تشکیل شورای ورزش در بخش ها خبر داد و اظهار داشت این شورا با ریاست بخشدارها و دبیری مسئولین ادارات ورزش و جوانان در بخش ها برگزار خواهد شد و از تمامی دهیاران محترم می خواهیم با شرکت در این جلسات ضمن بیان مشکلات ورزشی خود راهکارهای ارتقاء ورزش در روستاها را بیان کنند تا با مشورت همدیگر بتوانیم پیشرفت ورزش در روستاها را بیش از پیش شاهد باشیم.

سپس حسین یوسف زاده معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ضمن تشکر از حضور دهیارها در جلسه از لزوم کسب مجوز ورزشی سخن گفت و بیان داشت:تمامی دهیاری ها برای اماکن ورزشی دولتی و خصوصی روستای تحت پوشش اقدام به گرفتن مجوز ورزشی نمایند تا مشکل قانونی برای فعالیت های ورزشی نداشته باشند.

وی همچنین از مسئولین دهیاری های سطح شهرستان ری خواست لیستی از اماکن ورزشی در روستاها چه با مجوز و چه بدون مجوز به اداره ارائه دهند تا در برنامه ریزی ها بتوانند از آنها بهره ببرند.

یوسف زاده در پایان از دهیاران روستاها خواست آمار و اطلاعات مربوط به اراضی با کاربری ورزشی را در اختیار اداره ورزش قرار دهند تا در بسط و توسعه ورزش در روستاها با کمک یکدیگر بتوانند مثمر ثمر باشند.

روستاهاسرانهشهرریورزش
نظرات (0)
Add Comment