رییس دانشگاه آزاد شهرری: موفقیت دانشجویان در مسابقات بین المللی ربوکاپ نشانه جهش علمی است

راگانیوز-رییس دانشگاه آزاد شهرری گفت: موفقیت های دانشجویان در نهمین دوره مسابقات ربوکاپ نشانه جهش علمی نظام اسلامی است.

ˈکیانوش فتحی ˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به نایب قهرمانی دانشجویان این واحد دانشگاهی در مسابقات ربوکاپ افزود: امیدوارم در سالی که از طرف رهبر معظم انقلاب بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است، دانشجویان واحد بتوانند در آینده نزدیک با توجه به استعدادهای بالای علمی خود در تمامی مسابقات رباتیک و ربوکاپ بین المللی برای نظام اسلامی افتخار آفرینی کنند.

وی در ادامه به تلاش و زحمات شش ماهه اخیر اعضای تیم در ساخت زیر دریایی هوشمند خلیج فارس اشاره و افزود: موفقیت تیم زیردریایی مرهون تلاش مشترک اساتید و دانشجویان دانشگاه بوده است و با توجه به پتانسیل بالای علمی دانشجویان در سایر مسابقات علمی ربوکاپ نیز می توانند در آینده نزدیک افتخار آفرینی نمایند.

فتحی در ادامه سخنان خود ضمن درخواست از مسولین حوزه های پژوهشی، اداری و مالی و همچنین رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد در خصوص اقدامات حمایتی به منظور پیشبرد اهداف تیم های روباتیک افزود:در این خصوص لازم است برنامه ریزی های علمی و مدونی صورت بپذیرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به اهداف عالی مورد نظر واحد دست یابیم.

صبح یکشنبه با حضور رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری از افتخار آفرینان تیم زیردریایی خلیج فارس واحد در مسابقات جهانی ربوکاپ iranopen2014در واحد قزوین تجلیل و قدردانی شد.

آزاداستالمللیبینجهشدانشجویاندانشگاهدرربوکاپرییسشهرریعلمیمسابقاتموفقیتنشانه
نظرات (0)
Add Comment