رییس دانشگاه آزاد شهرری: وظیفه همه ما انتقال پیام شهدا به جوانان و نسل های آینده است

راگانیوز-رییس دانشگاه آزاد شهرری گفت: امروز وظیفه همه ما انتقال پیام شهدا به جوانان و نسل های آینده است.

ˈکیانوش فتحی ˈ روز چهارشنبه در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد شهرری، افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس دارای برکات زیادی برای نظام است و بقایای این برکت عظیم خانواده های شاهد و فرزندان بزرگ شهدا هستند که در موسسات آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند و خدمتگزاری به این قشر از وظایف اصلی دانشگاه هاست.

رییس ستاد و شاهد ایثارگر واحد شهرری در ادامه افزود: حل مشکلات دانشجویی شاهد، ارتقا و بهبود سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر از وظایف دانشگاه هاست و خدمت به اینها باید اعتقادی و از روی اخلاص انجام شود.

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر واحد شهرری در ادامه، اجرای کلیه بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعمل های ارسالی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه، شناسایی مسایل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر و طرح در جلسات در واحد را از مهمترین وظایف ستاد شاهد دانستند و افزود: مهمترین دغدغه مسوولان دانشگاه برطرف کردن مشکلات و موانع دانشجویان شاهد جهت ارتقای سطح تحصیلی آنها است.

در ادامه ˈحسین نصراله ˈ رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت دانشجویان شاهد از همکاری مسوولان این دانشگاه با بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص رفع مشکلات دانشجویان شاهد تقدیر کرد.

همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری یک هزار و 100 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل هستند.

آزادآیندهاستانتقالبهجواناندانشگاهرییسشهداشهرریمانسلهایهمهووظیفهپیام
نظرات (0)
Add Comment